تيتر يكشهر و جامعهعناوین اخبار

استاندار اصفهان اعلام کرد: باید به جای اقدامات نمایشی سعی کنیم گره ای از مشکلات مردم باز نماییم

به گزارش سرمایه گستران و به نقل ازاداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده در جلسه شورای اداری شهرستان اردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهیدان رجایی و باهنر، اظهارداشت: شهادت شهیدان رجایی و باهنر به ما یادآوری می کند دولت به معناى حاکمیت و ریاست نیست بلکه به معناى بدهکار بودن به مردم در حیطه اى خدمت رسانی، به یاد مردم بودن، همراه مردم بودن و محاسبه خود توسط دولتمردان است.
مهرعلیزاده با بیان اینکه به جای اقدامات نمایشی باید سعی کنیم گره ای از مشکلات مردم باز شود، افزود: باید مناطق؛ شهرها و روستاها توسعه یابد.
استاندار اصفهان در ادامه اردستان را زادگاه شهید مدرس خواند و اظهاردشت: شهید مدرس برای اولین بار تئوری سیاست ما عین دیانت ماست و دیانت ما عین سیاست ماست را مطرح کرد و جمهوری اسلامی ترجمان این دیدگاه می باشد.
مهرعلیزاده با بیان اینکه در استان اصفهان، کار نشده زیاد است ولی کار نشد ندارد؛ تصریح کرد: وجود نیرو و منابع انسانی فرهیخته ، عالم، دانشمند و فنی و امکانات مالی زمینه ی رشد و توسعه را فراهم کرده است و باید همت و احساس مسئولیت خود را افزایش دهیم.
استانداراصفهان با تاکید بر اینکه مدیران باید نسبت به جذب سرمایه گذار تلاش نمایند، افزود: نباید مدیران تنها به وظیفه ی اداری صرف اکتفا نمایند.
وی به طرح های نیمه تمام این شهرستان اشاره کرد و افزود: این هفت طرح بزرگ نیمه تمام در جلسه ای در استانداری با حضور سرمایه گذاران و معدن داران به دقت بررسی و در خصوص نحوه ی اتمام آن تصمیم گیری خواهد شد.
مهرعلیزاده بر تامین منابع جدید مالی برای آبرسانی به این شهرستان تاکید کرد و خواستاری پیگیری مدیران در این خصوص شد.
استاندار اصفهان خاطر نشان کرد:‌ تفویض اختیارات مدیران شهرستان ها در آینده ای نزدیک به تمامی فرماندارن و روسای ادارات اعلام خواهد شد.
استانداراصفهان به وضعیت نامناسب جاده های شهرستان از نظر روکش آسفالت و دوبانده شدن اشاره کرد و افزود: باید پیگیری لازم در این خصوص صورت گیرد.
امام جمعه این شهرستان نیز در این جلسه از تلاش های وافر استاندار اصفهان برای حل مشکلات استان و شعار کار؛ کار و کار برای تحقق اقتصاد مقاومتی تشکر کرد.
نماینده ی مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز عدم تفویض اختیارات به مدیران شهرستان، مشکلات درمان و بیمارستان، مشکلات حوزه ی راه و شهرسازی، اشتغال و آب را از جمله مشکلات اساسی این شهرستان برشمرد.
گفتنی است استاندار اصفهان که به منظور افتتاح و بازدید از چندین طرح و پروژه های عمرانی، خدماتی و فرهنگی به شهرستان اردستان سفر کرده بود در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهر نسبت به مقام شامخ شهدای سرافراز اداری احترام نمود.
همچنین با حضور دکتر مهرعلیزاده کارخانه تولید آجر سفال در منطقه ی زواره افتتاح و به بهره برداری رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا