شهر و جامعهعناوین اخبار

 کسب رتبه برتر اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان در بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی‏ 

به گزارش سرمایه گستران از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران(آی هینا) از اصفهان، بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان به منظور نکوداشت هفته دولت و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت با حضور مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی استان عصر دیروز همزمان با هفته دولت و روز کارمند در تالار دکتر شریعتی دانشگاه اصفهان برگزار شد.
اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان در این برنامه که با حضور استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و جمعی از مدیران دستگاه‌ها و ادارات کل استان اصفهان برگزار شد به عنوان رتبه برتر شاخص های اختصاصی گروه حمایتی ، سلامت و بهداشت شناخته و معرفی شد.
دکتر اکبری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان در این مراسم اظهار کرد: براساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی در چارچوب آیین نامه سازمان امور اداری و استخدامی کشور ارزیابی‌های لازم انجام شده و امتیازات ثبت شد تا از دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان که در سال ۹۶ عملکرد بهتری داشتند، تقدیر شود. وی با تأکید بر نظارت و ارزیابی عملکرد یک سال گذشته دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان افزود: نباید فقط به شاخص‌های عمومی و اختصاصی اکتفا کنیم؛ خدمت‌گذاری به مردم عبادتی بزرگ و فرصتی است که شاید هرکسی به آن دست نیابد.
دکتر بانک ، مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان ضمن تشکر از تلاشهای ارزشمند همکاران اداره کل در کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی گفت: ارزیابی عملکرد به عنوان فرآیندی برای بهبود سازمانها امری ضروری است و سازمانهایی در این فرآیند موفق تر هستند که با استفاده از سرمایه انسانی ، کسب رضایت ارباب رجوع و توجه به بهبود مستمر کیفیت خدمات به بهترین نتایج دست یابند. ایشان با اشاره به کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی در ۱۳ سال پیاپی توسط اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان به استفاده حداکثری از فرصت‌های خدمتگزاری به مردم در حوزه سلامت ، افزایش آموزش کارمندان به منظور افزایش بهره وری کارمندان و شفافیت و سلامت اداری تاکید کرد.
براساس روال گذشته این جشنواره، دستگاه‌های اجرایی در ۵ گروه تخصصی ارزیابی شده و در هر گروه دستگاه برتر معرفی شد. در پایان جلسه از ۱۷ دستگاه اجرایی برتر استان و ۳۲ کارمند برتر این دستگاه‌ها تجلیل به عمل آمد
IMG_2213.JPG

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا