پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

۱۳۲۰۰ نیکوکار اصفهانی، بیش از دو فرزند یتیم را تحت حمایت دارند

مدیرکل کمیته امداد اصفهان گزارشی از مشارکت مردم نیکوکار اصفهان در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین ارائه کرد.

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه بیش از ۵۶ هزار نفر از مردم نیکوکار استان در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین با این نهاد همکاری می‌کنند، گفت: این خیران گران‌قدر در بازه‌های زمانی مشخص اقدام به واریز وجه به‌حساب این نیازمندان می‌کنند.

متین پور تعداد ایتام و فرزندان نیازمندی که از کمک‌های این حامیان بهره‌مند می‌شوند را ۱۷ هزار و ۴۶۷ نفر اعلام کرد و افزود: ۷۷ درصد از حامیان در این طرح‌ها در استان اصفهان حمایت از یک یتیم و فرزند محسنین را بر عهده‌دارند و ۳۳ درصد نیز حمایت از بیش از یک فرزند را عهده‌دار شده‌اند.

وی بابیان اینکه ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر از حامیان ایتام و فرزندان محسنین در استان اصفهان از ۲ فرزند و بیشتر حمایت می‌کنند، گفت: از این تعداد ۱۱ هزار و ۶۵ نفر حامی دو تا سه فرزند، هزار و ۹۴۴ نفر حامی چهار تا ۱۰ فرزند و ۱۹۱ نفر نیز  حمایت از بیش از ۱۰ فرزند را بر عهده‌دارند.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه هر یک از ایتام و فرزندان محسنین در این طرح‌ها می‌توانند بیش از یک حامی داشته باشند، گفت: ۹۸ درصد از ایتام و ۶۴ درصد از سایر فرزندان نیازمند اصفهانی دارای بیش از یک حمایت‌کننده هستند.

متین پور با اشاره به روش‌های موجود برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین، گفت: مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند برای حمایت از این فرزندان نیازمند به دفاتر کمیته امداد در محل زندگی خود و یا به پایگاه اینترنتی mohsenin.ir مراجعه کنند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا