تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری ارتقای کیفیت زندگی شهروندان را به دنبال دارد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی در سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری با اشاره به برگزاری دو رویداد بین‌المللی در اصفهان اظهار کرد: کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری و جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به‌طور هم‌زمان در اصفهان در حال برگزاری است که نشان می‌دهد این شهر ظرفیت رویدادهای بیشتری در عرصه‌های جهانی دارد.

وی با اشاره به وجود پنج دانشگاه مادر، بیش از ۳۰ دانشگاه غیرانتفاعی و چندین دانشگاه آزاد در استان خاطرنشان کرد: شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان سابقه خوبی در کشور دارد و می‌توان با استفاده از ظرفیت پارک‌های علم و فناوری در اداره امور شهر استفاده کرد.

شهردار اصفهان ادامه داد: سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری فرصت مناسبی است تا در مباحث مدیریت شهری و شهرسازی برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان استفاده کنیم.

نوروزی تصریح کرد: برگزاری این کنگره در اصفهان فرصتی است تا علاوه بر مباحث علمی، در حاشیه آن با شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری سایر کشورها نیز آشنا شد و از تجربیات علمی آن‌ها برای اداره شهر استفاده کرد.

سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری از دوم تا پنجم سپتامبر ۲۰۱۸(۱۱ تا ۱۴ شهریور ۱۳۹۷) با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در شهر اصفهان در حال برگزاری است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا