تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

رویکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تمرکز بر تعاونی های دانش بنیان و فراگیر است

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر دیروز در آیین بهره‌برداری از نخستین شرکت تعاونی فراگیر اشتغال مددجویان بهزیستی کشور در اصفهان اظهار داشت: رویکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تمرکز بر تعاونی های دانش بنیان و فراگیر است.

نصراله بازوند با اشاره به اهمیت فروش و بازاریابی محصولات تولید شده توسط مددجویان بهزیستی اظهار داشت: فروش و بازاریابی، حلقه مفقوده چرخه تولید است و ایجاد تعاونی های متمرکز بویژه برای توانخواهان تحت پوشش دستگاه های حمایتی و تخصصی، می‌تواند با استفاده از فناوری های جدید بویژه پتانسیل بالای فضای مجازی بر اساس نیازسنجی مشتریان، منجر به گسترش تولیدات و در نتیجه بازتوانی این افراد گردد.

وی گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جای گسترش بی رویه تعاونی ها به دنبال ایجاد تعاونی های دانش بنیان و فراگیر برای توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور می باشد.

در حاشیه این آیین، مرضیه فرشاد مدیر کل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به اینکه این شرکت تعاونی نخستین شرکت تعاونی فراگیر اشتغال مددجویان بهزیستی کشور است؛ ابراز داشت: هدف اصلی این تعاونی، کمک به اشتغال و توانمندسازی توانخواهان تحت پوشش است و معلولان، افراد نیازمند و بی‌سرپرست، معتادان بهبود یافته، کارگاه‌های تولیدی حمایتی معلولان، گروه‌های همیار زنان سرپرست خانوار وگروه مالی خرد می‌توانند وارد این تعاونی شوند و محصولات خود را عرضه کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم ارائه این محصولات دستی و هنری، دستان توانمند و توانایی های تولید کنندگان آن را به جامعه معرفی کند و آنها بتوانند با تولید و بازاریابی خوب، در نهایت به صادرات این محصولات برسند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا