شهر و جامعهعناوین اخبار

رسانه ملی، حمایت از پلیس را وظیفه خود می داند

به گزارش سرمایه گستران و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان، “بهرام عبدالحسینی”در دیدار فرمانده انتظامی استان و معاونان این فرماندهی، امنیت را اولین و اصلی ترین نیاز هر جامعه ای عنوان کرد و اظهار داشت: تا یک دهه گذشته اهمیت جایگاه پلیس در جامعه  مشخص نبود اما امروز که مردم با وجود مشکلات فراوان در جامعه امنیت را به خوبی درک می کنند بیشتر از گذشته قدر نیروهای پلیس خدمتگزار را می دانند.

وی، برهم زدن امنیت کشور و ایجاد نا امنی در شهر ها را هدف اصلی دشمن عنوان کرد و اظهار داشت: دشمن از تمام امکانات و ظرفیتش برای خدشه وارد کردن به امنیت کشور تلاش می کند اما به لطف خداوند و تدابیر خوب فرماندهان نیروی انتظامی تا کنون موفق نبوده و از این پس نیز نخواهد توانست به هدف خود دست پیدا کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان با قدر دانی از تلاش ها و زحمات نیروهای انتظامی در برقراری امنیت کشور گفت: اقتدار پلیس در جامعه باید حفظ شود و رسانه ها در این زمینه نقش ویژه را می توانند ایفا کنند.

وی با بیان اینکه رسانه ملی حمایت از پلیس را وظیفه خود می داند گفت: رویکرد اصلی صدا و سیما حمایت از نیروی انتظامی است و در سطح کلان هم ارتباط خوبی با مسئولان ناجا وجود دارد و ما نیز در اصفهان آماده برقراری تعامل بسیار خوب با مسئولان پلیس هستیم تا از این طریق بتوانیم به امنیت و آرامش بیشتر مردم کمک کنیم.

حمایت از نیروی انتظامی حمایت از امنیت عمومی است

سردار “مهدی معصوم بیگی” نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: همانطور که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران معتقد بودند صدا و سیما باید دانشگاهی عمومی برای هدایت و تربیت مردم باشد، امروز رسانه ملی در آگاه سازی جامعه و بیدارکردن ذهن های مردم نقش بی بدیلی دارد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: امروز پلیس به نمایندگی از مردم و حاکمیت نظم و امنیت را در جامعه برقرار می کند و نماد نظم و امنیت کشور محسوب می شود.

این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان بیان داشت: مسلم است که اگر اقتدار پلیس در جامعه تضعیف شود، امنیت مردم نیز با مشکل مواجه خواهد شد.

سردار معصوم بیگی، امنیت را یکی از اصلی ترین حوزه های مورد توجه دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و اظهار داشت:اگر امنیت وجود داشته باشد هر مشکلی در کشور قابل حل خواهد بود اما اگر این حوزه دچار خدشه شود دیگر بخش ها نیز کارآیی خود را از دست می دهند.

وی با بیان اینکه حمایت از نیروی انتظامی، حمایت از امنیت و نظم عمومی است تصریح کرد: رسانه های گروهی به ویژه صدا و سیما بیش از گذشته بایستی در این زمینه فعالیت داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا