دسته‌بندی نشده

انسان متدین، اهل قانون شکنی و ناهنجاری نیست

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان ، فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: انسان متدین، اهل قانون شکنی و ناهنجاری نیست و بر این اساس، کاری که علما انجام می دهند دقیقا کمک کننده به حوزه امنیت است و ما از کار آن ها تشکر ویژه ای داریم.

سردار معصوم بیگی به حادثه تروریستی در مراسم رژه در شهر اهواز اشاره کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این حادثه یادآور شد: اتفاقی که در اهواز رخ داد، تروری کور از سوی معاندین بود و با فرمانی که فرماندهی کل قوا دادند، به زودی شاهد قطع ریشه های این معاندان و نابودی کامل آن ها خواهیم بود.

وی با تبرک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس نیز فرصتی مناسب است تا به یاد شهدا باشیم و بدانیم که تمام زندگی خود را وام دار این عزیزان و ایثارگری و اخلاص آن ها هستیم.

**امنیت مثال زدنی را در دهه اول ماه محرم شاهد بودیم

گروه استان ها _ اصفهان _ رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی در تامین امنیت مساجد و تکایا گفت: امسال امنیت مثال زدنی را در دهه اول ماه محرم شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام “محمدرضا صالحیان”  در دیدار با سردار معصوم بیگی که در ستاد فرماندهی انتظامی استان انجام شد ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: امروز نیروی انتظامی یک نیروی مردمی و در خدمت اسلام و مسلمین و پاسدار ارزش ها است و تمام علما و مراجع نیز قدردان تلاش های این نیرو هستند .

وی ادامه داد: همیشه شاهد آن هستیم که کارکنان این نیرو در حال انجام ماموریت هستند و این ماموریت ها شب و روز نمی شناسد.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان با تقدیر از زحمات نیروی انتظامی استان در تامین امنیت مراسمات عزاداری دهه اول ماه محرم خاطرنشان کرد: در ااین ایام زحمات کارکنان نیروی انتظامی دو چندان شد و به لطف الهی و عنایت حضرت سید الشهدا، شاهد امنیت مثال زدنی در دهه اول ماه محرم بودیم.

وی از تلاش های نیروی انتظامی در ایجاد امنیت مساجد در ماه محرم تشکر کرد و گفت: مساجد به عنوان جایگاه گردهمایی مومنان و انجام عبادات است و در محرم امسال نیز شاهد حضور گسترده مردم در این مکان ها بودیم که این گردهمایی ها در امنیت کامل رخ داد و این نیز امر حاصل زحمات نیروی انتظامی بود . 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا