شهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در برق منطقه ای اصفهان برگزار شد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان در این مراسم سردار فدا طی سخنانی ضمن گرامیداشت سالروز دفاع مقدس و عرض تسلیت به مناسبت ماه محرم گفت : ما باید هوشیار باشیم و برنامه های دشمن برای کشورمان با هوشیاری خنثی کنیم.

  سردار فدا با اشاره به توطئه های دشمنان  نظام  و  انقلاب  افزود : تلاشهای آمریکا و هم پیمانانش باعث افزایش قدرت ما شده و شاهد این ادعا نیز حضور نیروهای ایران در مرزهای سوریه و اسراییل است که امنیت رژیم صهیونیستی را به خطر انداخته است.

  جانشین فرمانده سپاه اصفهان اذعان داشت: قدرت بازدارندگی و توان موشکی جمهوری اسلامی ایران از دلایلی است که آمریکا و دیگر دشمنان نظام را ازفکر تعرض به خاک میهنمان منصرف میکند.

وی با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب ادامه داد: بخش عمده ای از مشکلات ما از داخل کشور است چرا که تحریمها هنوز شروع نشده است ولی دشمنان داخلی با هجمه تبلیغاتی مشکلات اقتصادی مردم را بیشتر می کنند.

سردار فدا در پایان سخنانش گفت: آمریکا با ایجاد اتاق عملیات در کشورهای همجوار و استفاده از تمام ظرفیتهای خود در پی جنگ روانی ،سیاه نمایی ،ایجاد یاس و ناامیدی به دنبال ضربه زدن به نظام بوده و در این راه از همه دشمنان قدیمی انقلاب نیز یاری گرفته است.

  در ادامه جلسه نیز حاج حسن خاکسار از ذاکرین و مبلغین جبهه و جنگ و رزمنده هشت سال دفاع مقدس به ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس و جانفشانی های رزمندگان اسلام و مدیحه سرایی سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین پرداخت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا