شهر و جامعهعناوین اخبارمسکن و عمران

هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی استان اصفهان برگزار خواهد شد/ دعوت از اعضا جهت مشارکت حداکثری در این انتخابات

به گزارش سرمایه گستران، اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی استان اصفهان، حجت اله غلامی گفت : در اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و آئین نامه اجرایی آن، هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان اصفهان همزمان با سراسر کشور در شهر اصفهان در محل اداره کل راه و شهرسازی ساختمان سعادت آباد و ۸ حوزه در شهرهای نجف آباد، کاشان، شهرضا، گلپایگان ، داران، شاهین شهر، خمینی شهر و بهارستان برگزار می گردد.

مدیر کل راه وشهرسازی و رییس هیات نظارت بر انتخابات سازمان نظام مهندسی در استان ضمن دعوت از کلیه اعضای سازمان نظام مهندسی جهت حضور در این انتخابات با توجه به حساسیت موضوعی متذکر شد: برای حفاظت از آرای اخذ شده، همراه داشتن کارت ملی شناسایی مهندسین برای تشخیص هویت علاوه بر مدرک معتبر مبنی بر عضویت الزامی می باشد.

غلامی با توجه به اهمیت این انتخابات بیان داشت: سازمان نظام مهندسی نقش مهم وبا اهمیتی در کیفیت ساخت وسازها وهمچنین رعایت ضوابط ومقررات ملی ساختمان برعهده دارد وهیات مدیره ای که از تصمیم گیری جمعی مهندسان و مشارکت آگاهانه و حضور حداکثری اعضای سازمان در این امر مهم انتخاب گردد از جایگاه مطمئن تری برخوردار خواهد بود. لذا از کلیه مهندسین عضو می خواهیم تا در تصمیم گیری های خود ضمن مشارکت حداکثری بصورت آگاهانه اقدام نموده و مطابق شیوه نامه تبلیغات انتخابات از تخریب کاندیداهای رغیب در فضای مجازی خودداری نمایند تا شاهد یک انتخابات سالم در حد و شان اصفهان باشیم.

سیدعبدالرضا لقمانی سرپرست اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان اداره کل راه وشهرسازی و عضو دستگاه نظارت بر انتخابات اظهار داشت :دستگاه نظارت استان مسئولیت نظارت بر برگزاری انتخابات را بر عهده داشته و در این راستا نظارت بر رعایت قوانین ومقررات حاکم ، حسن انجام وظایف هیات اجرایی و انجام به موقع اقدامات را مد نظرخواهند داشت.

این عضو ناظر برانتخابات نظام مهندسی در استان افزود : در گروه مهندسی عمران ۳۵ نفر ، مهندسی برق ۶ نفر ، مهندسی نقشه برداری ۳ نفر ، مهندسی معماری۷ نفر، مهندسی مکانیک ۹ نفر ، مهندسی شهرسازی۲ نفر کاندید شده اند و در صلاحیت ترافیک فاقد نامزد می باشیم .

وی اظهار داشت : از ۶۲ نفر شرکت کننده به عنوان کاندید در این انتخابات ۱۵ نفر به عنوان عضو اصلی و ۷ نفر به عنوان عضو علی البدل انتخاب خواهند شد .

وی متذکر شد : با توجه به حساسیت دستگاه نظارت مبنی بر حفظ کرامات کاندیداهای محترم، رصد فضاهای مجازی توسط اعضاء این دستگاه بصورت روزانه انجام ودر صورت مشاهده موارد خلاف قانون دستگاه نظارت اعمال قانون کرده و بر اساس بند ج ماده ۲۳ آیین نامه اجرای قانون نظام مهندسی وکنترل ساختمان با افراد خاطی بصورت جدی برخورد خواهد شد

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با انتخابات آگاهانه و پرشور بیش از ۳۱ هزار عضو مهندس ساختمان استان شاهد یک هیات مدیره با خرد جمعی وهماهنگ در راستای توسعه واعتلای مهندسی در روز پنج شنبه مورخ ۱۲ مهرماه ۹۷ باشیم .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا