تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

خبرهای خوش شهردار اصفهان برای مناطق محروم

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در گفت و گوی رادیویی با برنامه  “سلام اصفهان” با بیان اینکه اتفاقات بسیار خوبی در مناطق کمتر برخوردار در حال رقم خوردن است، افزود: در این راستا خط ۵۶ اتوبوسرانی به عنوان نخستین خط اتوبوس محله دهنو در این منطقه راه اندازی شد تا به قولی که به مردم این منطقه داده بودیم، عمل شود.

وی اظهار داشت: این خط از میدان استقلال آغاز می شود و با ۱۲ ایستگاه به مرکز بهداشتی و درمانی شهدای دهنو ختم می شود. بازهم به این منطقه خواهیم رفت و پای صحبت های مردم برای رفع مشکلات آن ها می نشینیم.

شهردار اصفهان با بیان این که هفته گذشته برای چهارمین بار از منطقه محروم حصه در منطقه ۱۴ بازدید داشتم، گفت: مردم این منطقه استحقاق خدمت بیش از این ها را دارند و خدا را شکر هر بار که به این منطقه رفتم، یکی از مشکلات آن ها حل شد.

وی ادامه داد: در بازدید این بار از منطقه حصه، چند موضوع حل شد. یکی از آن ها پروژه آسفالت کوچه ها و خیابان ها بود. همچنین مردم در خصوص جاده جوان منطقه جلوان و تردد روزانه تریلرها مشکلاتی را مطرح می کردند. در این رابطه ۱۰ روز به مسوولان شهرداری منطقه فرصت دادم تا این مطالبه مردم را حل کنند و مردم بدانند این مساله تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به رونمایی از آیین نامه نظام پیشنهادهای شهرداری اصفهان در هفته گذشته،‌ افزود: اجرای این فرآیند یعنی تحقق مشارکت مردم و ورود نظرات شهروندان به شهرداری که برای این منظور ۳۰ کمیته تشکیل شده تا پیشنهادات مردم را بررسی کرده و امکان استفاده از دیدگاه های مردم را برای شهرداری به همراه آورد.

شهردار اصفهان با اشاره به هفته تربیت بدنی و ورزش تاکید کرد: به مناسبت این هفته و با هدف ترغیب مردم به ورزش، استخرهای شهرداری برای یک هفته و تا دوم آبان ماه به صورت رایگان در اختیار عموم قرار گرفته است.

وی در ادامه از لزوم توجه مردم به موضوع آلودگی هوا سخن به میان آورد و تاکید کرد: با توجه به احتمال وارونگی هوا و تشدید آلودگی ها در پاییز و زمستان، از همه مردم تقاضا دارم از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا آلودگی ها کاهش یابد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا