حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

جاعل ویزای اربعین در تیران و کرون دستگیر شد/محموله کاغذ قاچاق در نایین توقیف شد/دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی/توقیف کامیون با بیش از ۵۰ کیلوگرم تریاک

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ “علی صادقی” اظهار داشت :  ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان تیران و کرون، در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به مخدوش کردن گذرنامه و صدور ویزای جعلی جهت سفر به کربلای معلی در زمان اربعین حسینی می کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی و اطمینان از صحت موضوع ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی، در یک عملیات ضربتی متهم را در مخفیگاه خود دستگیر و ۲۰ جلد گذرنامه مخدوش و ویزای جعلی کشور عراق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه متهم همراه پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد عنوان کرد: به متقاضیان شرکت در پیاده روی اربعین حسینی توصیه می کنیم  حتماً اخذ گذرنامه و ویزای سفر خود را از مراجع قانونی پیگیری کنند ، در صورتی که با موارد مشکوک مواجه شدند حتماً مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

**محموله کاغذ قاچاق در نایین توقیف شد

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان نایین از کشف ۲۰رول کاغذ خارجی قاچاق توسط ماموران ایستگاه بازرسی شهید شرافت خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “صادق کاظمزاد” اظهار کرد: ماموران مستقر درایستگاه بازرسی شهید شرافت نایین حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو کامیون که از استان های جنوبی کشور عازم تهران بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی مدارک بار و استعلام از سامانه جامع امورگمرکی قاچاق بودن محموله خودرو محرز شد اظهار کرد: در این عملیات  تعداد ۲۴ رول کاغذ خارجی قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی ارزش محموله مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه را ۴۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: در این خصوص یک نفر راننده خودرو دستگیر و جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند و از تمام مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

**دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی

گروه استان ها _ اصفهان _فردی که با به دست آوردن اطلاعات کارت بانکی یکی از شهروندان ۲۴ میلیون ریال از حساب بانکی وی برداشت کرده بود ، توسط ماموران پلیس فتا شهرستان خمینی شهر دستگیر شد.

سرهنگ “علی جعفری نژاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مبلغ ۲۴ میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی سرقت شده ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتای فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های پلیسی انجام شده مشخص شد متهم با به دست آوردن رمز دوم و شماره کارت عابر بانک شاکی به صورت اینترنتی اقدام به برداشت ۲۴ میلیون ریال از حساب بانکی وی کرده است.

سرهنگ “جعفری نژاد” تصریح کرد: با انجام تحقیقات لازم ، عامل این سرقت دستگیر شد که در مواجه با مدارک و مستندات پلیس صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را سودجویی عنوان کرد.

این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد ، از تلفن ثابت منزل، همراه شخصی و محل های مطمئن جهت پرداخت هزینه تلفن ثابت و همراه استفاده کرده و از در اختیار قرار دادن کارت اعتباری خود به همراه رمز عبور و رمز دوم به افراد غیر جداً پرهیز کنند .

**سارق داخل خودرو در اصفهان دستگیر شد

گروه استان ها_ اصفهان – رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سارق لوازم داخل خودروی شهروندان و اعتراف متهم به چندین فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سعید سلیمیان ” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت چند شهروند مبنی بر سرقت وسایل از داخل خودروی آنها، موضوع شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با بررسی کارآگاهان مشخص شد یک نفر سارق اقدام به سرقت از داخل خودرو های پارک شده در کنار خیابان می کند.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطر نشان کرد: با انجام تحقیقات و اقدامات پلیسی ویژه سرانجام عامل این سرقت ها که فردی سابقه دار است شناسایی و با هماهنگی قضایی طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ سلیمیان با بیان اینکه متهم در تحقیقات صورت گرفته به چندین فقره سرقت داخل خودرو در شهر اصفهان اقرار کرده است اظهار کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم جهت اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه این سارق در سرقت های خود به سراغ خودروهایی که از ایمنی پایینی برخوردار بودند می رفته به شهروندان توصیه کرد: هنگام ترک خودرو خود دقت کنند که درها و شیشه ها کاملا بسته باشد و اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر ،سوئیچ مخفی ،قفل فرمان و قفل سوئیچی و یا قفل پدال و سایر وسائل بازدارنده مجهز کنند و هرگز وسایل شخصی نظیر کیف، اسناد و مدارک و اموال با ارزش خود را داخل خودرو، به ویژه روی صندلی و در معرض دید قرار ندهند.

 

**عدم توجه به جلو ، یک کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت

گروه استان ها _ اصفهان _ در پی وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور اصفهان به اردستان یک نفر کشته و ۳ نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “غلامرضا هاشمی زاده ” با اعلام این خبر اظهار کرد : ساعت ۱۷ روز گذشته در پی اعلام وقوع واژگونی خودرو در محور اصفهان به اردستان ، مقابل روستای ماستبندی ، عوامل پاسگاه انتظامی باقر آباد و پلیس راه سریعاً به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

این مقام مسئول در ادامه افزود : برابر اعلام مامورین حاضر در صحنه ، در این حادثه یک دستگاه خودروی پراید با ۴ نفر سرنشین از جاده منحرف و دچار واژگونی شد که یک نفر از سرنشینان به دلیل شدت صدمات وارده در دم فوت کرد.

وی افزود: همچنین راننده و ۲نفر دیگر از سرنشینان نیز بدلیل جراحات وارده توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ هاشمی زاده در خاتمه گفت : کارشناس تصادفات پلیس راه اردستان علت وقوع حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو و عدم توانایی وی در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرد .

**توقیف کامیون با بیش از ۵۰ کیلوگرم تریاک

گروه استان ها _ اصفهان _ ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان طی عملیاتی ضربتی ۲ قاچاقچی مواد مخدر را با بیش از ۵۰ کیلوگرم تریاک دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” سید تقی حسینی” گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان مواد مخدر از استان های جنوبی کشور با یک دستگاه کامیون به سمت اصفهان در حرکت است موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران طی هماهنگی های لازم با مقام قضایی به کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای ورودی استان پرداختند که سرانجام کامیون کشنده حامل مواد مخدر شناسایی و متوقف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: در این عملیات راننده و سرنشین آن دستگیر و در بازرسی بعمل آمده از خودرو نیز مقدار ۵۰ کیلو و ۳۱۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان همراه پرونده مکشوفه جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

**کشف پارچه های قاچاق در کاشان

گروه استان ها_ اصفهان _ فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف محموله پارچه های خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ ” علی پورکاوه ” گفت: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان به منظور مقابله با تهیه و توزیع کالاهای خارجی قاچاق با اجرای طرح ایست و بازرسی به کنترل خودروهای حامل بار پرداختند.

وی افزود: در این طرح ، ماموران به یک دستگاه خودرو کامیون خاور که حامل بار پارچه بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند که در بررسی های صورت گرفته مشخص شد راننده فاقد هرگونه مدارک گمرکی جهت حمل بار است.

این مقام انتظامی بیان کرد: در این عملیات یک هزار و ۴۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق کشف که ارزش آن توسط کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان کاشان، راننده خودرو دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.#

**سارق قطعات خودرو در فلاورجان دستگیر شد

گروه استان ها _ اصفهان _ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری عامل سرقت قطعات خودروهای شهروندان و اعتراف متهم به چندین فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ “حسن نیکبخت” در بیان این خبر تصریح کرد:در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت قطعات خودروهای آنها موضوع در دستور کار ماموران یکی از کلانتری های این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران با راه اندازی گشت های ویژه ای به صورت محسوس و نامحسوس در سطح حوزه ماموریتی به گشت زنی پرداختند و سرانجام در ساعات پایانی شب فردی که قصد سرقت از یک خودرو را داشت شناسایی و دستگیر شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه متهم یک جوان ۲۸ ساله است گفت: این سارق در تحقیقات صورت گرفته به چندین فقره سرقت قطعات خودرو های پارک شده در کنار خیابان اقرار کرد که در این زمینه تمامی مالباختگان شناسایی و متهم نیز همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ نیکبخت در پایان خاطر نشان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم از پارک کردن خودروی خود درمحل های خلوت ، کم نور و فاقد نگهبان و دوربین مداربسته خوداری کنند کرده و وسایل نقلیه خود را حتماً به تجهیزات ایمنی نظیر دزدگیر، سوئیچ مخفی و … مجهز نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا