پیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

کشف کیسه های قهوه قاچاق از انباری در اصفهان/پدر و پسر حین فروش مواد مخدر دستگیر شدند/دستگیری توزیع کننده مواد مخدر با ۱۷ کیلو تریاک

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ ” سعید سلیمیان” ، گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان اصفهان در ادامه طرح های نظارتی خود از باربری ها و انبارهای دپوی کالا، موفق شدند انباری که در آن کالای خارجی قاچاق نگهداری می شد را شناسایی کنند.

وی افزود: پس از شناسایی انبار مذکور ماموران با هماهنگی مقام قضائی از محل بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات مقدار یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم قهوه خارجی قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان، ارزش محموله مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه ۲ فرد متخلف شناسایی و همراه پرونده تشکیل شده به منظور اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه طرح های نظارتی و کنترلی بر روی انبارها و باربری ها توسط پلیس آگاهی استان با قوت و جدیت تداوم دارد، اظهار کرد: به انباردارها در این زمینه هشدار می دهیم که مراقب کالاهایی که تحویل می گیرند، باشند چرا که در صورت قاچاق بودن کالاها آنان نیز بایستی در برابر قانون پاسخگو باشند.

**دستگیری توزیع کننده مواد مخدر با ۱۷ کیلو تریاک

گروه استان ها_اصفهان_ فردی که اقدام به توزیع مواد مخدر می کرد در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر دستگیر و ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه وی کشف شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی جعفری نژاد” اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خمینی شهر در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه توزیع مواد مخدر، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در ادامه افزود: در این راستا ماموران پس از یک سری تحقیقات گسترده پلیسی فرد مذکور را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش ۱۷ کیلوگرم تریاک به همراه آلات و اداوات استعمال مواد مخدر را کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم به منظور اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

**کشف کالاهای قاچاق در شهرستان فلاورجان

گروه استان ها_اصفهان_ ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان با اجرای عملیات مرصاد ۱۲، انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش ۱۳۰ میلیون ریال را کشف کردند .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حسن نیکبخت” اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان در راستای مرحله چهارم از عملیات مرصاد ۱۲ از تعداد ۵۸ واحد صنفی در سطح شهرستان بازدید به عمل آوردند.

وی افزود: در این عملیات ماموران طی بازرسی از چند واحد صنفی، ۱۳۲ عدد قوطی سموم کشاورزی، ۸۴۸ عدد انواع مواد غذایی و ۶۶۰ نخ سیگار خارجی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان، ارزش محموله های مکشوفه را ۱۳۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت:: خرید و فروش کالای قاچاق، مستقیما بر تولید و اشتغال داخلی اثر گذار است و پلیس هیچ گونه مماشاتی با مروجان خرید و فروش کالای قاچاق در اقتصاد کشور ندارد.

**پدر و پسر حین فروش مواد مخدر دستگیر شدند

گروه استان ها- اصفهان _ پدر و پسری که قصد داشتند بیش از ۱۲ کیلوگرم تریاک را به فروش برسانند در اقدام سریع و به موقع ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی پورکاوه ” با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی به همراه پسرش اقدام به توزیع موادمخدر می کند، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند .

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان افزود : ماموران طی هماهنگی با مقام قضایی و با انجام یک سری اقدامات علمی و پلیسی سرانجام این پدر و پسر را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقدار ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که آماده عرضه بود را به همراه وسایل توزین مواد کشف کردند .

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی ، گفت: برخورد با عاملان و توزیع کنندگان مواد مخدر بطور ویژه در دستور کار عوامل این فرماندهی قرار داشته و با هر گونه عمل مجرمانه بشدت برخورد خواهد شد.

افزایش ۱۳۳ درصدی تماس شهروندان کاشانی با سامانه ” ۱۹۷

گروه استان ها – اجتماعی _ فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از افزایش ۱۳۳ درصدی تماس شهروندان با دفتر نظارت همگانی در ۷ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” علی پورکاوه ” با بیان این مطلب که دفتر نظارت همگانی مکمل مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ است خاطرنشان کرد : همانگونه که این مرکز می بایست به نیازهای پلیسی مردم در زمان مشخص پاسخگو باشد دفاتر نظارت همگانی نیز باید بر حسن عملکرد مامورین و یگان های ناجا نظارت داشته و مراقبت کنند تا برخورد پلیس با مردم ، محترمانه ، دلسوزانه و مخلصانه بوده و چنانچه اشکالی در عملکرد آنان مشاهده شد وارد عمل شده و موضوع را رسیدگی کنند.

وی در ادامه اظهار کرد : در ۷ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳۳ درصد تعداد تماس های مردمی با سامانه ۱۹۷ افزایش داشته است و شهروندان از این طریق نقطه نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص عملکرد پلیس  بیان کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان  همچنین تصریح کرد : در طول این مدت ۲۲ درصد از تماس های مردمی مربوط به تقدیر و تشکر از عملکرد کارکنان ، ۳۷ درصد انتقاد و  ۳۸ درصد درخواست بوده است. این مقام انتظامی بیان کرد: همچنین جلسات ملاقات مردمی با حضور فرماندهان و مسئولان انتظامی در سال جدید بصورت مستمر در سطح مساجد شهرستان برگزار می شود .

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان خاطرنشان کرد : برای حفظ و صیانت از کارکنان در سال ۹۷ جلسات آگاهسازی در سطح شهرستان برای کارکنان پایور و وظیفه به صورت مستمر برگزار می شود .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا