تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

شهردار اصفهان: آمار، لازمه توسعه و افزایش اثربخشی در شهر است

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی در برنامه رادیویی صدای شهر با اشاره به روز آمار و برنامه ریزی و با تبریک فرارسیدن این روز، اظهار داشت: شهرداری اصفهان در ماه جاری از سامانه هایی در مسیر توسعه و اثربخشی با موضوع پژوهش و برنامه ریزی رونمایی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تحقق اداره صحیح شهر با بهره وری بیشتر و صیانت از حقوق مردم، نیازمند آمار و اطلاعات است، تصریح کرد: یکی از مولفه های اصلی برای افزایش بهره وری اثربخشی است که این مهم بدون برنامه ریزی دست یافتنی نیست.

شهردار اصفهان ادامه داد: استفاده از آمار برای طی کردن مسیر توسعه الزامی است تا امکان ارتقای زندگی مردم با برنامه ریزی مبتنی بر آمار تحقق یابد.

وی با اشاره به اینکه برای دستیابی به آمار صحیح باید اعتماد بین مردم و مسئولان افزایش یابد، اظهار داشت: لازم است ما به اطلاعات درستی دست یابیم تا بر پایه آن، برنامه ریزی و شرایطی را ایجاد کنیم که بهره وری و اثربخشی افزایش یابد و در سایه این برنامه ریزی شاهد یک شهر آباد و آرامش و آسایش مردم باشیم.

نوروزی افزود: آمار، تحلیل اطلاعات و برنامه ریزی ارزش ویژه ای در مدیریت شهری دارد به همین دلیل سعی ما در مجموعه شهرداری، شفاف سازی، برنامه ریزی و ایجاد سامانه هایی است که اطلاعات دقیق را برای تحقق بهره وری و اثربخشی، در اختیار برنامه ریزان شهرداری قرار دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا