تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

دستگیری ۱۰ عامل توزیع ویزای جعلی اربعین در اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سردار” مهدی معصوم بیگی”  در خصوص اقدامات ویژه پلیس اصفهان در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: خدمت رسانی پلیس در ایام اربعین تنها به مرزهای مهران، شلمچه و چذابه محدود نمی شود و نیروهای انتظامی در همه استان ها خدمات مهمی همچون ارائه گذرنامه، مقابله با باندهای جعل ویزا و جلوگیری از کلاهبرداری از زائران در بستر فضای مجازی را بر عهده داشتند.

وی افزود: در استان اصفهان نیز به دلیل قرار گرفتن در مرکزیت کشور و دارا بودن رتبه بالا در اعزام زائران پیاده روی اربعین، این خدمات به صورت مضاعف ارائه شد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد:در این دوره، تمرکز اصلی بر تسهیل امور زائران اربعین انجام گرفته و از دیگر سو، عملیات انتظامی ویژه ای برای مقابله با هرگونه سوء استفاده در این مسیر طراحی شد.

سردار معصوم بیگی در ادامه از دستگری ۱۰ نفر از عاملان توزیع ویزای جعلی الصاق شده به گذرنامه متقاضیان شرکت در پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: از این متهمان بالغ بر یک هزار و ۴۷۰ ویزای جعلی الصاق شده به گذرنامه کشف شد.

این مقام انتظامی استان بیان کرد: همچنین در این دوره  ۸ واحد صنفی که به صورت غیر قانونی و خارج از ضوابط تعیین شده مبادرت به دریافت گذرنامه های زائران و اخذ مبالغ بالاتر از ارز دولتی از آنان به منظور دریافت ویزا می کردند شناسایی و با دستور مقام قضائی این واحدها پلمپ شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه خدمات مضاعف اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس برای زائران پیاده روی اربعین تا فرداشب ادامه دارد گفت: هم اکنون پوشش امنیتی کاملی در راه های غربی استان برقرار شده و ماموران این نیرو، با آماده باش کامل در حال خدمت رسانی به زائران گرامی که در حال بازگشت از سفر معنوی کربلا هستند بوده و گشت های پلیس راه در این مسیرها، امنیت جاده ها را کنترل می کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا