شهر و جامعهعناوین اخبار

همزمان با ١٧٠ کشور جهان:٧٠ برنامه طی هفته جهانی کارآفرینی در اصفهان برگزار می شود

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمد زاهدی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه هایی به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی در اصفهان همزمان با دیگر شهرهای جهان، اظهار داشت: این هفته یک اجماع جهانی با حضور بیش از ۱۷۰ کشور و ۱۰ میلیون شرکت کننده برای بهبود اکوسیستم کارآفرینی در شهرهای مختلف جهان است.

وی ادامه داد: در این هفته مجموع اقداماتی که از سوی مراکز دانشگاهی، بخش های خصوصی و ارگان های دولتی و شبه دولتی مانند شهرداری ها برای بهبود اکوسیستم کارآفرینی انجام شده است، ارائه می شود.

برگزارکننده هفته جهانی کارآفرینی در اصفهان تصریح کرد: اصفهان نخستین شهر در ایران است که به این رویداد جهانی پیوسته است.

وی ادامه داد: جنس برگزاری این فستیوال آموزش محور است که در همین راستا در شهر اصفهان نیز با همکاری شهرداری و بخش های آموزشی و خصوصی، ۷۰ برنامه طی ۱۰ روز برگزار خواهد شد.

زاهدی با بیان اینکه این برنامه ها در نمایشگاه اصفهان، دفاتر کارآفرینی بخش خصوصی، کلاس های آموزشی و فرهنگسراهای شهرداری برگزار خواهد شد، گفت: شهرداری اصفهان به مدت ۱۰ روز فرهنگسراهای خود را به آموزش شهروندان در حوزه کارآفرینی اختصاص داده و در بخش اطلاع رسانی به شهروندان نیز این رویداد را حمایت می کند.

برگزارکننده هفته جهانی کارآفرینی در اصفهان با اشاره به تاثیرات ۳ سال برگزاری رویداد هفته جهانی کارآفرینی در اصفهان، تصریح کرد: تغییرات کمی و کیفی در نوع برگزاری برنامه های این هفته با توجه به رشد بیش از ۲ برابری تعداد برنامه ها در سال جاری نسبت به سال گذشته از جمله این تاثیرات به شمار می رود.

وی گفت: در بعد کیفی نیز مشارکت بیشتر جوانان و مراکز خصوصی را شاهد هستیم که در مجموع این رویدادها به توسعه اکوسیستم کارآفرینی در شهر کمک خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا