تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

ورود ۲۳۲۱ نیکوکار اصفهانی به جمع حامیان ایتام/بهره‌مندی ۱۶۰۰ مددجوی اصفهانی از فیض پیاده‌روی اربعین

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، مهدی رنجکش، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه در ایام محرم و صفر پایگاه‌های جذب حامی در نقاط مختلف استان برپا شد، گفت: دو هزار و ۳۲۱ نفر از مردم نیکوکار اصفهان با اقتدا به سیره اهل‌بیت معصومین به جمع حامیان ایتام و فرزندان محسنین اصفهانی پیوستند.

وی تعداد فرزند بهره‌مند از حمایت این نیکوکاران را سه هزار و ۴۳۲ نفر اعلام کرد و گفت: کمک به نیازمندان و حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در این شرایط سخت اقتصادی مجاهدت و اقتدای عملی به سیره و سنت اهل‌بیت معصومین علیهم‌السلام است.

رنجکش به همکاری قریب به ۵۹ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین با کمیته امداد اصفهان اشاره کرد و گفت: این نیکوکاران گران‌قدر حمایت از ۱۶ هزار و ۳۸۲ فرزند یتیم و نیازمند را بر عهده‌دارند و مبالغی را به شکل منظم به‌حساب آن‌ها واریز می‌کنند و در مناسبت‌های مختلف نیز کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه بیشترین استقبال از این طرح در ایام محرم و صفر مربوط به مردم نیکوکار شهر اصفهان است، گفت: شهرستان‌های اردستان، نجف‌آباد، مبارکه، خمینی‌شهر و کاشان نیز در رتبه‌های بعدی جذب حامیان قرار دارند.

رنجکش امکان مشارکت مردم در این طرح را در همه ایام سال فراهم دانست و گفت: نیکوکاران و خیران گران‌قدری که مایل به پذیرش حمایت این فرزندان هستند می‌توانند به دفاتر این نهاد در سراسر استان اصفهان و یا تارنمای اینترنتی mohsenin.ir مراجعه کنند.

***بهره‌مندی ۱۶۰۰ مددجوی اصفهانی از فیض پیاده‌روی اربعین
هزار و ۶۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان با مشارکت خیران و نیکوکاران از فیض حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی بهره‌مند شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد اصفهان گزارشی از حضور مددجویان اصفهانی در پیاده‌روی بزرگ اربعین ارائه کرد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، کریم زارع، معاون فرهنگی کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه کمک به حضور در رویدادهای بزرگ مذهبی و فرهنگی از عوامل تأثیرگذار برافزایش کیفیت زندگی مددجویان و تقویت عزت‌نفس آن‌هاست، گفت: این نهاد با مشارکت خیران و مردم نیکوکار استان به هزار و ۶۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات به مبلغ نزدیک به یک میلیارد تومان پرداخت کرد.
وی بابیان اینکه برنامه‌ریزی کمیته امداد اصفهان برای کمک به هزار و ۴۰۰ مددجو در اربعین امسال بود، گفت: استقبال خوب نیکوکاران و خیران باعث افزایش ۲۰۰ نفری دریافت‌کنندگان این کمک‌هزینه شد.
زارع با تأکید بر اینکه کمیته امداد اصفهان به شکل مستقیم اقدام به اعزام مددجویان به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی نکرده و فقط با پرداخت کمک‌هزینه به تسهیل این امر پرداخت، گفت: به هر یک از مددجویان متقاضی پس از پایان سفر به شکل میانگین ۶۰۰ هزار تومان کمک‌هزینه پرداخت شد.
معاون فرهنگی کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه در سال گذشته هزار و ۴۱۰ نفر از جامعه تحت حمایت این نهاد از کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی بهره‌مند شدند، گفت: برای این منظور ۴۲۳ میلیون تومان با کمک خیران و حمایت مردم نیکوکار اصفهان پرداخت شد.
وی با اشاره به اجرای طرح شوق زیارت توسط این نهاد، گفت: این طرح برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به نیازمندانی که تابه‌حال به سفرهای زیارتی مشرف نشده‌اند راه‌اندازی شده است و مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند با مراجعه به تارنمای shogheziarat.ir در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا