پیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

خالی کردن حساب شهروندان با شگرد ارائه اینترنت رایگان/واژگونی سواری پژو مرگ راننده را رقم زد/توقیف پژو ۲۰۶ با بیش از ۱۷۵ کیلوگرم تریاک در اصفهان/سقوط از ارتفاع مرگ نوجوان ۱۶ ساله اصفهانی را رقم زد

به گزارش سرمایه گستران  و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان،سرهنگ ” سیدمصطفی مرتضوی ”  بیان داشت: در پی شکایت یک شهروند اصفهانی مبنی بر اینکه  مبلغ ۲۰ میلیون ریال از حساب وی به صورت غیر مجاز برداشت شده است، کارشناسان پلیس را بر آن داشت تا موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد، برای دریافت اینترنت رایگان در یک کانال تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی مبلغ ۱۰ هزار ریال جهت شرکت در قرعه کشی به صورت اینترنتی پرداخت کردم، اما مدتی پس ازآن  متوجه شدم علاوه بر این که هدیه ای دریافت نکردم، کل موجودی حسابم که ۲۰ میلیون ریال بود نیز برداشت شده است.

این مقام مسئول عنوان داشت: در بررسی های اولیه مشخص می شود، درگاه بانکی که شاکی از طریق آن اقدام به واریز وجه کرده است، جعلی بوده و  اطلاعات حساب بانکی شاکی توسط دائر کننده این درگاه  به سرقت رفته است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: نهایتاً کارشناسان با اقدامات تخصصی و جستجوهای علمی خود در فضای سایبر موفق به شناسایی فرد کلاهبردار شده و وی را در عملیاتی ویژه دستگیر کردند.

سرهنگ مرتضوی  در پایان به کاربران اینترنت در خصوص ورود به درگاه های بانکی جعلی هشدار داد و گفت:  مجرمان سایبری به راحتی کاربران را برای ورود به این درگاه های جعلی تشویق می کنند، بنابراین کاربران با صفحاتی روبرو می شوند که ادعا دارند اینترنت رایگان، شارژهای ارزان قیمت و … می فروشند که بیشتر این لینک ها کاربران را به صفحات فیشینگ ارجاع می دهد و کاربران در هنگام خرید به راحتی اطلاعات بانکی خود را در اختیار فیشرها قرار می دهند.

این مقام انتظامی بیان کرد:  یکی از راه های تشخیص سایت های فیشینگ بررسی قسمت URL سایت است که کاربران باید حتماً دقت کنند در کنار آدرس سایت، عبارت https وجود داشته باشد و اگر غیر از آن بود درگاه پرداخت الکترونیکی آن جعلی است.

***کشف انبار ۱۰ میلیاردی کالای احتکار شده در نجف آباد

گروه استان ها- اصفهان – فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف انبار حاوی انواع لوازم خانگی احتکار شده به ارزش ۱۰میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد رضا خدا دوست ” در تشریح این خبر گفت:ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد  در ادامه طرح های برخورد با محتکران کالاهای اساسی مردم در پی کسب خبری مبنی بر احتکار لوازم خانگی در یکی از انبارهای سطح شهر، موضوع را به صورت ویژه  در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود:ماموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف از انبار موصوف بازدید به عمل آوردند که در نتیجه انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ، اجاق گاز ، ماشین لباسشویی و لوازم برقی کشف شد.

سرهنگ خدادوست با بیان اینکه احتکار بودن کالاها به دلیل عدم اعلام آنها به اداره صنعت، معدن و تجارت و ثبت نشدن خروجی کالاها در سامانه انبارها محرز شده است گفت: کارشناسان مربوطه ارزش محموله مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در پایان از دستگیری ۲ فرد متخلف و تحویل آنان به مراجع قضائی خبر داد و گفت:طرح برخورد با محتکران کالاهای اساسی مردم تداوم دارد و ماموران این فرماندهی با این گونه افراد برخورد قانونی می کنند.

پلمپ واحدهای صنفی فروش پوشاک نامتعارف مردانه در اصفهان

گروه استان ها _ اصفهان _ رئیس پلیس امنیت عمومی استان گفت: با اجرای طرح بازدید و کنترل واحد های صنفی پوشاک مردانه، تعداد ۱۲ واحد صنفی فروش پوشاک نامتعارف مردانه در شهر اصفهان شناسایی و پلمپ شدند.

سرهنگ” محمد حسین اسماعیلی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی و برخورد با فروشندگان پوشاک های نامتعارف طرح نظارت بر واحدهای صنفی پوشاک مردانه در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا ماموران  از ۴۶۰ واحد صنفی بازدید به عمل آوردند که در نهایت، تعداد ۱۲ واحد صنفی به علت عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه با دستور مقام قضائی پلمپ شدند.

سرهنگ “اسماعیلی” اعلام داشت: در این طرح همچنین برای  ۲۰ واحد صنفی دیگر اخطاریه پلمپ صادر و از متصدیان۹۰  واحد صنفی تعهد کتبی اخذ شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

***واژگونی سواری پژو مرگ راننده را رقم زد

گروه استان ها _ اصفهان _ براثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو که در محور “نطنز” رخ داد، راننده خودرو براثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

سرهنگ “حسین پورقیصری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ساعت ۱۶ روز گذشته عوامل گشت پلیس راه کاشان قم در پی اطلاع از واژگونی خودروی سواری پژو ، در محور نطنز ، بلافاصله  درمحل حادثه حاضر شدند.

این مقام مسئول عنوان داشت: در بررسی انجام شده مشخص شد سواری پژو  حین تردد در این مسیر از جاده منحرف و واژگون شده است که متاسفانه در این حادثه راننده ۳۴ ساله خودرو  به علت شدت جراحات وارده در دم جان سپرد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان  ، علت این حادثه را  عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرد و  از رانندگان خواست در هنگام رانندگی از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کرده و با دقت کامل به امر رانندگی توجه و از رانندگی در شرایط خستگی و خواب آلودگی جدا پرهیز نمایند.

***توقیف اتوبوس های حامل کالای قاچاق در شهرضا

گروه استان ها_ اصفهان _ با تلاش ماموران ایست و بازرسی شهید “امامی” فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا ۲ دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق توقیف و ۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

سرهنگ “محمد حسین بابا کلانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه اتوبوس که از استان های جنوبی  به سمت تهران در حرکت بودند مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این ۲ اتوبوس ۱۴سطل موادشوینده،۱۱کارتن شیرآلات،۲۲کارتن انواع ظروف و۶۷ثوب انواع پوشاک خارجی  فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی و قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا بیان داشت: ارزش این کالاهای کشف شده توسط کارشناسان مربوطه۳۵۰میلیون ریال اعلام شده و در این رابطه رانندگان هر دو خودرو دستگیر و همراه پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ باباکلانی در پایان با بیان اینکه  قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند گفت: از تمام مردم تقاضا داریم تا  هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

***پوشک بچه های احتکار شده در نجف آباد کشف شد

گروه استان ها- اصفهان- در عملیات ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد ۲۶ هزار و ۶۹۱ عدد پوشک بچه احتکار شده در یک انبار خانگی به ارزش به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کشف شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد رضا خدا دوست ” با اعلام این خبر گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد در ادامه طرح ها و برنامه های برخورد با محتکران کالاهای اساسی مردم برابر اخبار واصله مبنی بر احتکار پوشک بچه در یک انبار خانگی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود:ماموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی از محل مذکور بازدید به عمل آوردند که در نتیجه تعداد این عملیات تعداد ۲۶ هزار و ۶۹۱ عدد  انواع پوشک بچه احتکار شده کشف شد.

سرهنگ خدادوست  ارزش این محموله احتکاری را برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این زمینه یک نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

***توقیف پژو ۲۰۶ با بیش از ۱۷۵ کیلوگرم تریاک در اصفهان

گروه استان ها_ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۱۷۵ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع خبری پلیس، سرهنگ”سید تقی حسینی”  اظهار داشت:ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مدرمخدر استان اصفهان در پی همکاری اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قزوین موفق شدند یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ حامل مواد مخدر را پس از ورود به محدوده استان شناسایی و توقیف کنند.

وی افزود: در این عملیات طی بازرسی از صندوق عقب خودروی مذکور مقدار ۱۷۵ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ۲ نفر سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه قاچاقچیان قصد داشتند این مقدار مواد را به یکی از توزیع کنندگان مواد در سطح استان تحویل دهند خاطر نشان کرد: با اعترافات متهمان ۲ توزیع کننده عمده مواد افیونی نیز شناسایی و تمامی متهمان دستگیر شده همراه پرونده به مراجع قضائی تحویل شدند.

***توزیع کنندگان غیر مجاز و خارج از شبکه دارو در تیران و کرون دستگیر شدند

گروه استان ها _ اصفهان _ فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون از دستگیری ۲ نفر از فروشندگان و توزیع کنندگان غیر مجاز و خارج از شبکه دارو و کشف حدود ۸۰۰ بسته انواع دارو به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ “علی صادقی”  اظهار داشت:  طرح برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان غیر مجاز و خارج از شبکه دارو که به صورت مشترک توسط ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی تیران و کرون و شبکه بهداشت این شهرستان انجام شد .

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون با اشاره به شناسایی  ۲ واحد صنفی که به صورت غیر مجاز اقدام به توزیع دارو می کردند گفت:  در بازرسی از این واحدها ۸۰۰ بسته انواع دارو که ارزش آنها توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال برآورد شده ، کشف شد.

سرهنگ صادقی خاطر نشان کرد :در این رابطه متصدیان هر دو واحد صنفی دستگیر و  با تشکیل پرونده قضایی روانه دادسرا شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس با همکاری سایر ارگان های مربوطه برخورد با سودجویان و فرصت طلبانی که باعث برهم زدن امنیت جامعه و ایجاد اخلال در زندگی مردم می شوند را در دستور کار خود دارد افزود: طرح مذکور تا پاک سازی کامل ادامه دارد و پلیس با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

***دستگیری ۲ سارق با ۱۰ میلیارد اموال مسروقه در اصفهان

گروه استان ها _ اصفهان _ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۲ سارق که مرتکب چندین فقره سرقت اماکن ، منزل، داخل خودرو و سرقت کابل برق شده بودند خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ “حسن یاردوستی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در مناطق مختلف شهر اصفهان  موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی این شهرستان  قرار گرفت.

وی گفت: ماموران در این رابطه وارد عمل شده و تحقیقات گسترده ای را آغاز کردند که در نهایت در پی یک سری اقدامات علمی و پلیسی ۲ سارق سابقه دار  که مرتکب این گونه سرقت ها شده بودند را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ یاردوستی با بیان اینکه متهمان در اعترافات خود به چندین فقره سرقت اماکن، منزل، داخل خودرو و سرقت کابل برق اقرار کردند افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه دوچرخه ، سیلندر پراید ، ظروف استیل و ظروف الومینیومی ، یک دستگاه چرخ خیاطی ، ۸ عدد باطری خودرو ،۱۲ عدد باطری موتور سیکلت، ۲عدد کپسول آتش نشانی، ۷عدد باطری دریل شارژی ، کنتور گاز،کفکش آب ، یکدستگاه رنده و mdf نجاری، جعبه آچار، شیر آلات ، دمبل ورزشی ، سیم برق و مخابرات،  دینام ، داربست فلزی  و  ۵ دستگاه سنگ فرز  مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش اموال مسروقه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه حدود ۱۰ میلیارد ریال عنوان و  خاطر نشان کرد :هر۲ متهم با دستور مقام قضایی به مراجع قضائی تحویل شده و  تلاش برای شناسایی مالباخته گان اموال مسروقه نیز ادامه دارد.

***کشف کارگاه تولید ضد یخ تقلبی در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان _ با تلاش ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان کارگاه تولید ضد یخ های تقلبی و غیر مجازخودرو ها شناسایی و ۶۰۰ لیتر ضد یخ تقلبی در محل کشف شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “حسن یاردوستی”  با اعلام این خبر  اظهار داشت:در پی انهدام کارگاه تقلبی و کشف ۵۰۰۰ هزار لیتر ضد یخ تقلبی از فردی که این کارگاه را دایر کرده بود  در تحقیات صورت گرفته دومین کارگاه تولید ضد یخ تقلی با اعترافات متهم شناسایی شد.

وی افزود: پس از شناسایی کارگاه ماموران با  اخذ دستور از مقام قضایی همراه کارشناس اداره صنعت و معدن و نماینده اداره بهداشت و کارشناس امور اصناف از محل بازدید به عمل آوردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این عملیات مقدار ۶۰۰ لیتر ضد یخ که به صورت غیر مجاز و غیر اصولی تهیه شده بودند به همراه ۲ هزار و ۵۰۰ عدد قوطی خالی آماده بسته بندی ، ۵ هزار  برگ لیبل ،دستگاه های مربوط به پلمپ ، پمپ هوا ،پمپ کف کش ، دستگاه همزن ،دستگاه تزریق ، دستگاه وکیوم ، مشعل هوا ، زودپز، ۳۵ کیلو مواد اولیه و۸ عدد مهرجعلی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه  متهمان در این منزل اقدام به تولید ضد یخ تقلبی با مارک ها و برند های معتبر کرده و آنها در بازار به قیمت های مختلف عرضه کردند اظهار داشت: در این رابطه یک نفر  که در حال بسته بندی ضد یخ های تقلبی بود ،دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد :این دومین کارگاه غیر مجاز است که به دستور مقام قضایی پلمپ می شود و پلیس اصفهان ضد یخ های تقلبی و غیر مجاز را نیز از سطح بازار جمع آوری و ضمن معدوم کردن آنان پرونده را به همراه متهمان جهت صدور کیفر خواست به مراجع قضایی ارسال کرد.

***کشف ۲۴۷ طاقه پارچه خارجی قاچاق در اصفهان

گروه استان ها _ اصفهان _ رئیس پلیس آگاهی استان گفت: کارآگاهان در بازرسی از یک انبار باربری ۲۴۷ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ “سعید سلیمیان”  در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پی کسب خبری مبنی بر تخلیه بار پارچه قاچاق در یکی از باربری های شهر اصفهان، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مقام قضائی از باربری مذکور بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات ۲۴۷ طاقه پارچه خارجی قاچاق کشف شد.

سرهنگ سلیمیان تصریح کرد: ارزش محموله مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال برآورد شده که در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

***کارنامه نیروی انتظامی در طول ۴۰ سال انقلاب درخشان است/ تقدیر از خدمات ارزنده ناجا در جشن انقلاب

گروه استان ها _ اصفهان _ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی انتظامی در طول عمر ۴۰ ساله انقلاب کارنامه درخشانی داشته و باید از خدمات ارزنده ناجا برای حفظ امنیت کشور به نحو شایسته ای تقدیر شود.

 

حجت الاسلام “سید ناصر موسوی لارگانی” در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: به یاری خداوند و به کوری چشم دشمنان نظام، در آستانه برپایی جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی هستیم و ان شاءالله به زودی پرچم این نظام ولایی به دستان پربرکت امام زمان (عج) سپرده خواهد شد.

وی افزود: استکبار جهانی در طول این ۴۰ سال توطئه های بسیاری را علیه ملت بزرگ ایران از ایجاد تفرقه و جنگ های قومیتی در کردستان و خوزستان گرفته تا تحمیل جنگ ۸ ساله، ترور شخصیت ها و دانشمندان هسته ای و تحریم طراحی و برنامه ریزی کرد اما نتوانست مردم ایران را از راهی که در پیش گرفته اند، باز دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در پاسخ به سوالی درخصوص نقش نیروی انتظامی در رسیدن انقلاب به ۴۰ سالگی خود، گفت: مسلماً نیروی انتظامی در رسیدن انقلاب به ۴۰ سالگی خود نقش تاثیرگذاری داشته به طوری که اگر به کارنامه این نیرو نگاهی بیاندازیم، می بینیم که از ابتدای انقلاب در سر و سامان دادن به امنیت شهرها و روستاها انصافاً خدمات شایانی را انجام داده است.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس هم خوش درخشید و با وجود اینکه وظیفه اش فقط تامین امنیت مناطق شهری بود اما در جبهه ها هم حضوری فعال داشت و شهدای زیادی را نیز تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرد.

وی با بیان اینکه باب شهادت در ناجا همچنان باز است، خاطرنشان کرد: پس از جنگ شاهد هستیم جوانان عزیز نیروی انتظامی در مبارزه با توطئه گران، قاچاقچیان مواد مخدر، سارقان و اراذل و اوباش به شهادت می رسند.

حجت الاسلام “موسوی لارگانی”، کارنامه نیروی انتظامی را در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب بسیار درخشان توصیف و بیان کرد: حقیقتاً ناجا در طول این سال ها خدمات ارزنده ای برای حفظ امنیت و آرامش کشور انجام داده و اگر امروز مردم ما از امنیت بالایی برخوردار هستند این نعمت مرهون زحمات نیروی انتظامی است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به نحو شایسته ای از این نیرو تقدیر شود، افزود: قطعاً یکی از دستگاه هایی که باید به نحو شایسته و در خور شأن از عملکرد ۴۰ ساله آن در جشنی که برای چهل سالگی انقلاب تدارک دیده شده تقدیر شود، نیروی انتظامی است و ما در مجلس هم هرگونه کمکی که بتوانیم برای بهبود معیشت و رفاه کارکنان این نیرو انجام خواهیم داد.*

سقوط از ارتفاع مرگ نوجوان ۱۶ ساله اصفهانی را رقم زد

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از سقوط نوجوان ۱۶ ساله از ساختمانی و جان باختن او خبر داد.

 

سرهنگ “حسن یاردوستی” در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط نوجوانی از ارتفاع بلافاصله مأموران گشت انتظامی به محل اعزام شدند.

وی بیان داشت: متاسفانه در اثر این حادثه نوجوانی ۱۶ ساله که از سقف یک ساختمان سقوط کرده بود به علت ارتفاع ساختمان و فرو رفتن میله ای در سر او فوت شده بود.

این مقام انتظامی ضمن ابراز تاسف و تسلیت به خانواده متوفی ادامه داد: جسد این نوجوان به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

سرهنگ حسن یاردوستی در پایان  با اشاره به اینکه این نوجوان به علت بی احتیاطی و یک لحظه غفلت از ساختمان سقوط می کند خاطر نشان کرد: رعایت جوانب احتیاط از الزامات و پایه های اساسی در هر کاری است که ان شاءالله با رعایت اصول ایمنی توسط همه مردم شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.

کشف ۶۰ کیلو گرم مواد افیوی در نایین

گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۶۰ کیلوگرم مواد افیونی از دو خودرو در نایین خبر داد.

سرهنگ “سید تقی حسینی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان و با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر، یک باند قاچاق مواد مخدر که از جنوب کشور  به سمت اصفهان در حال حرکت بود شناسایی و تحت کنترل قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در همین راستا و با مجوز مقام قضائی، تعداد ۲ اکیپ عملیاتی به همراه یک اکیپ از شهرستان های تابعه جهت شناسایی و دستگیری باند مذکور به محل عبور این باند اعزام شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان همچنین تصریح کرد: بر این اساس، دو خودروی قاچاقچیان شامل یک دستگاه پژو و یک دستگاه پراید متوقف و بازرسی از آن ها انجام شد.

سرهنگ حسینی خاطرنشان کرد: بر این اساس، مجموعا ۶۰ کیلوگرم مواد افیونی از نوع حشیش که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود از این خودروها کشف شد.

وی از دستگیری راننده و سرنشینان دو خودرو خبر داد و اظهار کرد: این افراد برای اقدامات قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان گفت: مواد مخدر به عنوان یک بستر آسیب زا در ایجاد ناهنجاری های اجتماعی و بروز سایر جرایم است و پلیس، با سوداگران مرگ و عوامل توزیع مواد مخدر با نهایت قدرت مقابله می کند.

سارق داخل خودرو در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_ با تلاش ماموران انتظامی شهرستان اصفهان ، یک سارق حرفه ای داخل خودرو با چندین  فقره سرقت شناسایی و دستگیر شد .

سرهنگ “حسن یاردوستی” فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت های داخل خودرو در شهرستان اصفهان ، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود : گشت انتظامی کلانتری ۱۵ حین گشت زنی موفق شدند سارق را حین باز کردن درب یک سواری پراید دستگیر و به کلانتری انتقال دهند.

این مقام مسئول اضافه کرد : فرد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به چندین فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ یاردوستی در پایان از تشکیل پرونده و تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و به شهروندان توصیه کرد : خودروهای خود را به سیستم های بازدارنده مجهز کنید تا در رابطه با سرقت پیشگیری و در صورت مشاهده افراد مشکوک به مرکز فوریت های ۱۱۰ اطلاع رسانی کنید.

حفاری غیر مجاز به طمع دست یابی به گنج

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان “تیران و کرون” از دستگیری ۴ نفر که در حال حفاری غیر مجاز به طمع دست یابی به گنج بودند خبر داد.

سرهنگ “علی صادقی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : در پی اعلام یکی از شهروندان مبنی بر تردد های مشکوک در یک منزل متروکه موضوع توسط ماموران انتظامی در دستور کار قرار گرفت .

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی از محل مورد نظر بازرسی شد که مشخص شد ۴ نفر در حال حفاری غیر مجاز می باشند.

این مقام انتظامی بیان داشت : افراد دستگیر شده اعتراف کردند به طمع دست یابی به گنج در حال حفاری می باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان از شهروندان خواست ، هر گونه اخبار و موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید .

کشف ۱۴۱ کیلوگرم تریاک از وانت نیسان در نائین

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان “نائین” از کشف مقدار ۱۴۱کیلو گرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه وانت نیسان خبر داد.

 

سرهنگ “صادق کاظم زاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پاسگاه چوپانان شهرستان “نائین” حین گشت زنی در محور “اردکان- چوپانان” به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی با اشاره به اینکه راننده خودرو به دستور ایست ماموران توجهی نکرد و متواری شد بیان داشت: ماموران در یک عملیات ضربتی و سنجیده خودرو را متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۱۴۱ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک را کشف کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: همچنین در این عملیات ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵وپارس که همدست و راه پاک کن بودند، نیز توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین از دستگیری ۳ سوداگر مرگ در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و همه متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ کاظم زاد در پایان تصریح کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

کشف ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی اردستان

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از کشف ۲۲ محموله کالای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ “غلامرضا هاشمی زاده” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در راستای اجرای طرح اقدام و عمل و مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی شهرستان اردستان طرح بازرسی از خوردهای عبوری مشکوک را اجرایی کردند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در طول مدت یک هفته از تعداد ۲۲ دستگاه خودروی سبک و سنگین ۲۲ محموله انواع کالای قاچاق کشف شد.

سرهنگ هاشمی زاده از دستگیری ۷۱ متهم نیز خبر داد و بیان داشت: در این رابطه پرونده تشکیل و همه متهمان به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ هاشمی زاده در پایان اظهار داشت: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا