پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

همکاری ۱۸ گروه جهادی با کمیته امداد اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، عباسعلی زارعان، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه تأمین مسکن مناسب برای نیازمندان خدمتی پرهزینه است، گفت: برای برطرف کردن مشکلات جامعه تحت حمایت درزمینهٔ سرپناه و منزل مسکونی به هم‌افزایی و کار جهادی همه فعالان عرصه خیر و احسان در استان نیازمندیم .
زارعان بابیان اینکه درصد زیادی از هزینه‌های ساختمانی مربوط به دستمزدها است، گفت: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی با کار داوطلبانه کمک بزرگی به حل مشکل مسکن مددجویان و نیازمندان می‌کنند.
وی تعداد گروه‌های جهادی که با این نهاد در نیمه نخست سال جاری همکاری داشته‌اند را ۱۸ گروه اعلام کرد و گفت: ۶۶ خانوار ساکن در مناطق محروم روستایی از نتایج حاصل از هم‌افزایی آن‌ها با کمیته امداد اصفهان بهره‌مند شدند.
زارعان ارزش خدمات ارائه‌شده توسط گروه‌های جهادی را بیش از ۳۸۰ میلیون تومان دانست و افزود: علاوه بر این بیش از ۲۱۰ میلیون تومان هم در قالب خرید مصالح و تجهیزات ساختمانی توسط این گروه‌ها و ۱۵۷ میلیون تومان نیز توسط کمیته امداد اصفهان در راستای هم‌افزایی با فعالیت‌های داوطلبانه به مرمت و تکمیل مسکن نیازمندان اختصاص یافت.
وی با اشاره به وجود تصور غلط نسبت به وضعیت کلی استان اصفهان ازنظر سطح بهره‌مندی، گفت: امیدواریم با افزایش فعالیت‌های تبلیغی و شناسایی روستاها و نقاط محروم استان بیش‌ازپیش از ظرفیت اردوهای جهادی و خدمات داوطلبانه مردم نیکوکار اصفهان درزمینهٔ حل مشکل مسکن نیازمندان بهره‌مند شویم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا