شهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

پایگاه مقاومت بسیج شرکت گاز استان اصفهان شایسته ی تقدیرشد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مراسم صبحگاه مشترکی با حضور معاون امنیتی سیاسی استاندار، فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج)، مدیران دستگاه های اجرائی ، فرماندهان و اعضای شورای پایگاه های بسیج و جمعی از نیروهای بسیجی ادارات استان  روز سه شنبه  ششم آذرماه در محل استانداری اصفهان برگزار گردید و از پایگاه های بسیج برتر استان تقدیر به عمل آمد.

در این صبحگاه مشترک، ابتدا نیروهای بسیجی در مقابل مسئولین سان دیدند و پس از آن معاون امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به فلسفۀ تشکیل بسیج و نقش بسیجیان در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهارداشت: این قلب نورانی حضرت امام (ره) بود که به این حقیقت دست یافت و با امداد الهی، این شجره طیبه را تحقق بخشید و زمینه عظیم دلهای منور مردم مومن یک چنین محصولی را به انقلاب داد.

وی، بیان داشت: قدرت و توانمندی نیروی بسیجی بی نظیر است و اینکه در یک کشور از یک حقیقت، از یک نظام، مردم با همه وجودشان و با بهترین عناصرشان و مومن ترین انسان هایشان دفاع می کنند و حد و مرزی در عرصه های مختلف جهاد و دفاع نشناسند، در هیچ نیروی دیگری دیده نشده است.

همچنین در بخش دیگری از این مراسم نیز، سرهنگ اصلانی مسئول سازمان بسیج کارمندان استان نیز ، گزارشی از عملکرد بسیج ادارات ارائه نمود و در پایان نیز پایگاه های برتر بسیج ادارات معرفی شدند.

شایان ذکر است؛ در این مراسم که از پایگاه‌های برتر بسیج ادارات استان اصفهان تجلیل به عمل آمد، از سید مصطفی علوی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان و پایگاه بسیج شهید مزروعی این شرکت با اهدا لوح تقدیر به عنوان پایگاه بسیج برتراستان اصفهان تقدیر شد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا