شهر و جامعهعناوین اخبار

طرح توسعه پایانه صمدیه در مرحله آزادسازی است/ سرریز پایانه های کاوه و زاینده رود به صمدیه می آید

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، عباس محبوبی با اشاره به طرح توسعه پایانه صمدیه، اظهار کرد: در حال حاضر این طرح در مرحله توافق برای آزادسازی اراضی مورد نیاز است و در صورت اتمام این مرحله، شهرداری برای مشارکت با بخش خصوصی به منظور آغاز عملیات اجرایی طرح وارد مذاکره خواهد شد.

*سرریز ترافیک پایانه کاوه و زاینده رود به صمدیه منتقل می شود

وی ادامه داد: با اجرای طرح توسعه پایانه صمدیه سرریز ترافیک پایانه کاوه و زاینده رود به این بخش منتقل می شود و پروژه ای شبیه پارک سوار بیهقی تهران، ساخته خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: طرح توسعه شامل پارکینگ، محل تردد اتوبوس های بی آر تی و… خواهد بود که اگر ۵ هزار متر زمین باقی مانده آزادسازی و در اختیار پایانه صمدیه قرار گیرد، خواسته شهروندان این منطقه در خصوص تعیین تکلیف این اراضی نیز محقق خواهد شد.

محبوبی با بیان اینکه با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی، هزینه اجرایی این طرح ۴۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است، تصریح کرد: بلافاصله بعد از آزادسازی املاک، فراخوانی جهت حضور سرمایه گذاران برای ساخت طرح توسعه پایانه صمدیه اعلام خواهد شد.

* راه اندازی اتاق مادر و کودک در پایانه های مسافربری شهر اصفهان

وی همچنین در خصوص راه اندازی اتاق مادر و کودک در پایانه های شهر اصفهان، اظهار کرد: این اتاق در متراژ ۲۰ مترمربع هم اکنون در پایانه صفه راه اندازی شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ادامه داد: قرار است در همه پایانه های شهرداری این اتاق راه اندازی شود تا امکانات مورد نیاز مادران و کودکان برای استراحت فراهم شود.

وی تصریح کرد: یکی از پروژه های تعریف شده در طرح توسعه پایانه صمدیه نیز ساخت اتاق مادر و کودک است که به این پایانه اضافه خواهد شد.

محبوبی با بیان اینکه تجهیزاتی مانند تخت خواب مادر و کودک، اسباب بازی، فضای استراحت در دو قسمت تعویض و سرویس دهی و آب گرم برای این اتاق در نظر گرفته شده است، گفت: از آنجا که اصفهان شهر دوستدار کودک است باید زیرساخت های متناسب با این موضوع داشته باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا