تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

پژوهشگران برتر شرکت گازاستان اصفهان مورد تقدیر قرار گرفتند

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان ،مدیرعامل این شرکت در آیین گرامیداشت هفته پژوهش با قدردانی از زحمات پژوهشگران این شرکت، بیان داشت: شرکت گاز استان در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشترکین، از طرح های پژوهشی و تحقیقاتی که از سوی همکاران و یا پژوهشگران و محققان خارج از شرکت ارائه می شود، استقبال می کند.

سید مصطفی علوی، پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی را در راستای پویایی سازمان ها بسیار موثر دانست و افزود: تمام سازمان ها در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات خود باید خود را با علم و تکنولوژی روز منطبق کنند.

وی، در نظر گرفتن خواسته ها و نیازهای مخاطبان هر سازمان را نیز در کمک به ارتقای سطح کیفی خدمات بسیار موثر دانست و گفت: نظرسنجی و نظرخواهی از مخاطبان سازمان ها می تواند کمک فراوانی به کیفیت بخشی خدمات به مخاطبان داشته باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، در ادامه با اشاره به فعالیت و پویایی همکاران این شرکت، گفت: پرسنل شرکت گاز استان به دلیل جوان بودن، برخورداری از تحصیلات عالیه و علاقه و اشتیاق در زمینه کارهای پژوهشی فعال هستند.

مهندس علوی، با تاکید بر تجاری سازی  موضوعات پژوهشی گفت: بحمد الله در حال حاضر در حوزه گاز ۹۹٫۵ درصد تجهیزات گازی استان در داخل کشور تولید می شود و در این خصوص دیگر نیازمند واردات نیستیم.

وی، بیان داشت: زمینه پژوهش برای همه کارکنان به ویژه افراد خلاق باید فراهم گردد ، نظام پیشنهادات به عنوان مدخل ورودی ایده ها باید تقویت و برای این مقوله مهم که موجب پویای و نشاط سازمان هاست خط مشی و مسیر مشخصی تعریف گردد.

گفتنی است، پژوهشگران برتر شرکت گاز استان اصفهان در سال ۹۷ با توجه به عملکرد پژوهشی سه سال گذشته خود دراین  شرکت در شاخص هایی نظیر؛ ارائه مقالات مرتبط با صنعت گاز در همایش و نشریات معتبر داخلی و خارجی، تألیفات مرتط با صنعت گاز، نظارت بر پروژه های پژوهشی و پایان نامه های تحصیلات تکمیلی و رضایت از عملکرد پژوهشی پژوهشگر با توجه به ارزیابی انجام گرفته توسط امور پژوهش،   انتخاب شده اند.

لازم به ذکر است در این آیین از جعفر اکبری از واحد HSE، فرزاد عباسیان از واحد بازرسی فنی، محمد گلابی و پژمان محمدی از واحد اندازه گیری و توزیع گاز و علی ضامن مقصودی از واحد خدمات فنی و فروش عمده به عنوان پژوهشگران برتر سال ۹۷ تقدیرگردید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا