تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

عملیات حفاری تونل خط دوم مترو اصفهان به زودی آغاز می شود

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی در گفت گو با برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روزهایی که یادآور حماسه و تلاش برای آزادی، استقلال و تحقق جمهوری اسلامی بوده و هست، اظهار کرد: از همه مردم دعوت می کنم با حضور خود در رویدادها و تجمعات مرتبط با روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، مردمی بودن انقلاب و روزهای آن را نشان دهند.

وی همچنین با بیان اینکه پیشاپیش آغاز سال نو میلادی را به شهروندان مسیحی اصفهان تبریک می گویم، گفت: اصفهان، شهر همزیستی مسالمت آمیز ادیان است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: شهرداری هم در این عرصه برنامه هایی دارد و درصدد است در کنار مردم باشد و عرصه را برای همه فعالان مردمی باز بگذارد.

وی با اشاره به اقدامات جدید برای توسعه قطار شهری اصفهان، اظهار کرد: در روزهای اخیر، کاترهد یا تیغه برشی ۶۰ تنی ماشین های حفاری خط دوم به اصفهان رسید که بعد از نصب این قطعه بر ماشین حفار و آماده سازی و تکمیل «تی بی ام»، عملیات حفاری تونل خط دوم متروی اصفهان به زودی آغاز می شود.

نوروزی افزود: این تیغه برشی با هزینه ۸۱۶ هزار یورو خریداری و از گمرک ترخیص شده است.

وی با بیان اینکه ایستگاه های جدید دوچرخه با ساز و کار جدید با مشارکت بخش خصوصی در شهر فعال می شود، گفت: در سازمان پایانه های شهرداری هم چند رخداد جدید را طی روزهای آتی شاهد خواهیم بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا