شهر و جامعهعناوین اخبار

برگزاری نمایشگاه عکس زلزله کرمانشاه در منطقه ۲ شهرداری اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، این مجموعه عکس که پیش‌تر در گالری نگرش برگزار شده بود، دوباره و با توجه به موضوعیت آن با این روز، به نمایش گذاشته شده است.

محمد کیهانی مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه آشناسازی عموم با اثرات جبران‌ناپذیر عدم رعایت ساخت و ساز اصولی است.

وی ادامه داد: این عکس‌ها می‌تواند تلنگری بر ذهن پیمانکاران و انبوه سازان ساختمانی باشد که در برخی از ساخت و سازهایشان اصول ایمنی ساختمان را رعایت نمی‌کنند. البته باید گفت شکل دیگر این عکس‌ها به ما مدیران شهری نیز باز می‌گردد که در نظارت باید دقیق عمل کنیم تا بتوان از جان و مال شهروندان حفاظت کرد.

علیرضا وثیق انصاری هنرمندی که عکس‌هایش به نمایش گذاشته شده است در این ارتباط گفت: نمایشگاه عکس زلزله کرمانشاه تا چهارشنبه هفته جاری (فردا) در منطقه ۲ شهرداری اصفهان دایر است.

وی اظهار کرد: زلزله کرمانشاه سال گذشته رخ داد و در این حادثه ناگوار مردم کرمانشاه متأسفانه در شرایط بسیار سخت روزهای خود را طی کردند.

این عکاس خبری عنوان کرد: مختصات حدودی محدوده زلزله کرمانشاه ۳۴ درجه شمالی و ۴۶ درجه شرقی است و این ارقام به راحتی تغییر و ممکن است در هر شهری این حادثه ناگوار رخ دهد.

وی با بیان اینکه نمایشگاهی از عکس زلزله کرمانشاه در آبان ماه برای شهروندان برگزار شده بود، ادامه داد: این نمایشگاه برای اولین بار در آبان ماه و به مدّت دو هفته به مناسبت سالگرد زلزله کرمانشاه در گالری نگرش برپا شد، سپس گلچینی از این آثار در شهرداری منطقه ۲ به تصویر شهروندان کشیده شد.

وثیق انصاری با بیان اینکه این نمایشگاه تا چهارشنبه هفته جاری دایر است، گفت: زلزله ممکن است هر لحظه در یکی از شهرها رخ دهد، بر این اساس باید پیشگیری لازم انجام شود و شهروندان نسبت به مقاوم سازی منازل خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه روند یکسال و نیمه زلزله کرمانشاه را نشان می‌دهد، اظهار کرد: این نمایشگاه با اهداف بسیاری همچون امدادرسانی ، تخریب خانه‌ها، وضعیت زلزله زدگان و …. دایر شد.

این نمایشگاه تا ۱۲ دیماه برای بازدید عموم در محل شهرداری منطقه ۲ اصفهان طبقه همکف از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۴ ادامه دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا