شهر و جامعهعناوین اخبار

اجرای ارکستر مهر با آواز محمدمعتمدی در اصفهان

به گزارش سرمایه گستران ، ارکستر مهر به رهبری مسعود هادی زاده با حضور پیشکسوتان و نوازندگان برجسته موسیقی ارکسترال ایران از جمله همایون رحیمیان، سیاوش ظهیرالدینی و کریم قربانی با نوای محمد معتمدی به اجرای برنامه می پردازد.

اجرای این گروه موسیقی از سوی موسسه نوای مهر سپاهان و با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان روز پنجشنبه ۱۳ دی ماه در دوسانس ۱۷:۳۰ و ۲۰:۳۰ برگزار می شود.

سلام عاشقانه، کوبار، سبکبال، کویر، گل اندام، نرگس مستی، سفری در شب، برف پیری، رنگ دشتی، ای وطن، سوگند از جمله قطعات اجرایی محمد معتمدی در ارکسترمهر است.

این برنامه در محل تالار کوثر واقع در سه راه حکیم نظامی برگزار می شود که علاقه مندان برای تهیه بلیط می توانند به سایت navayemehr.ir مراجعه کنند.

***مروری بر آثار محموددرویش در نمایشگاه “آینده یک گذشته”

نمایشگاه “آینده یک گذشته” با محوریت درآمدی بر توسعه اصفهان از خلال زندگی و آثار محمود درویش برگزار می شود.

محمود درویش یکی از معماران و شهرسازان پیشکسوت اصفهان است که پژوهش ها و آثار او در طول بیش از چهار دهه ارزش بسیاری برای شناخت معماری و شهرسازی اصفهان دارد.

موزه هنرهای معاصر وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان نیز در ادامه برنامه های پژوهشی خود این بار در قالب نمایشگاه “آینده یک گذشته” مروری بر آثار محموددرویش خواهد داشت.

این نمایشگاه روز جمعه ۱۴دی ساعت ۱۶ در محل موزه هنرهای معاصر واقع در خیابان استانداری افتتاح می شود که علاقه مندان پس از آن می توانند تا ۱۹ بهمن ماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۱۹  آثار را تماشا کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا