شهر و جامعهعناوین اخبار

فراخوان مقاله نویسی با عنوان: ” راز ماندگاری انقلاب اسلامی”

به گزارش سرمایه گستران ،مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان گفت: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و نزدیک شدن به ایام‌الله دهه مبارکه فجر، معاونت پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان فراخوان مقاله با موضوع “راز ماندگاری انقلاب اسلامی ” برگزار می کند .

وی به محورهای پیشنهادی این مسابقه اشاره کرد و گفت: نقش عوامل تأثیرگذار در ماندگاری انقلاب اسلامی، روحانیت، رسانه و بانوان از جمله این محورها است.

حجت الاسلام ابطحی ساختار حقوقی و قانونی نظام، مسئولان، بصیرت و آگاهی و علاقه تاریخی مردم برای ریشه کن کردن حکومت سلطه و رسیدن به آزادی – اقتصاد مقاومتی را از دیگر محورهای پیشنهادی این مسابقه عنوان کرد.

وی با اشاره به محور خطرات و موانع تداوم انقلاب اسلامی، نفوذ دشمن، استحاله فرهنگی و معنوی، عملکرد مدیران و مسئولان و جوسازی و انحراف افکار جامعه را نیز از سایر محورهای پیشنهادی این مسابقه برشمرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان خاطر نشان کرد: علاقه مندان می توانند مطالب خود در قالب مقاله (۱۰ الی ۱۵ صفحه) ارائه دهند.

وی تاکید کرد: افراد جهت شرکت در این فراخوان می توانند مقالات خود را به نشانی: اصفهان- میدان شهدا – خ این سینا – کوچه شهید سرخوش- کوچه بهداشت- معاونت پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان ارسال نمایند.

حجت الاسلام ابطحی با اشاره به اینکه تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری فرصت برای شرکت وجود دارد افزود: به ۵ نفر از برگزیدگان در هر بخش جوائز ارزنده ای اهدا می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا