تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

جشنواره فرهنگی هنری «امین»

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مجید شجاعی به سخنی از مقام معظم رهبری درباره هنر اشاره کرد که ایشان می فرمایند: «هنر، یک موهبت الهی و یک حقیقت بسیار فاخر است».

وی گفت: وظیفه ارگان های هنری مرتبط با بدنه حوزه است تا این موهبت های الهی نهفته را به منظور ارتقاء و جهت دی و نیل به اهداف بلند تبلیغی همراهی نمایند.

شجاعی افزود: با این جشنواره توانمندی و مهارت های فرهنگی هنری بالقوه و بالفعل در حوزه علمیه خواهران را کشف کرده و فضای همدلی، هم افزایی، تعامل و تبادل دانش و مهارت در بین طلاب به وجود خواهد آورد.

وی ادامه داد: خواهران طلبه با فعالیت های هنری خواهند توانست موج تبلیغی مورد نیاز در جامعه را به وجود آورده و در تداوم و ثبات اندیشه و هنر در فعالیت های تبلیغی ثابت قدم باشند.

رییس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تعداد رشته های جشنواره را ۱۸ مورد بیان کرد و گفت: هنرهای ادبی، تجسمی، تصویری و شفاهی محورهای جشنواره بدون موضوع محتوایی خاص بوده و بخش ویژه، «زندگی علمی و اجتماعی بانو مجتهده امین» می باشد.

وی از مهلت ارسال آثار تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: آیین اختتامیه، اعلام برگزیدگان و اهدای جوایز در تاریخ ۷ اسفند ماه ۱۳۹۷ به همراه نمایشگاهی از آثار برگزار می شود.

شجاعی در پایان گفت: طلاب خواهر علاقه مند و ساکن استان اصفهان اعم از محصل و یا فارغ التحصیل می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir مراجعه نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا