تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

اصلاح هندسی ورودی آرامستان باغ رضوان/ یارانه شهرداری اصفهان به شهروندان برای ارائه خدمات در آرامستان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین امیری در بازدید از پروژه‌های عمرانی و خدماتی سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان، از مهمترین موارد مورد تاکید سازمان آرامستان ها را متانت، تسهیل و تسریع در انجام کارهای بستگان متوفی و صبر و حوصله کارکنان ذکر کرد و افزود: در همین راستا برخورد کارکنان باید توأم با خوش‌رفتاری باشد تا موجبات آرامش خاطر بازماندگان را فراهم کند.

وی تصریح کرد: خدماتی که ارائه می شود باید از لحاظ سرعت و دقت رضایتمندی خانواده های مراجعه کننده به سازمان را به همراه داشته باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان هزینه خدمات ارائه شده سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان به مردم مانند خدمات تغسیل، تکفین، تدفین، خدمات پس از دفن، اقدامات عمرانی، توسعه و نگهداری فضای سبز و … را تنها بخشی از هزینه‌هایی دانست که شهرداری بابت ارائه آنها از شهروندان وجه دریافت می کند و تاکید کرد: در حقیقت شهرداری برای انجام خدمات در آرامستان باغ رضوان یارانه پرداخت می‌ کند و اگر کمک‌های شهرداری به سازمان آرامستان‌ها نباشد، درآمدهای این سازمان جوابگوی هزینه‌ها نیست.

وی با بیان اینکه برای توسعه آرامستان باغ رضوان پیش‌بینی‌ها و برنامه ریزی های لازم انجام شده، تصریح کرد: با طرح توسعه آرامستان باغ رضوان در آینده دچار مشکل نخواهیم شد.

امیری با اشاره به طرح اصلاح هندسی ورودی آرامستان باغ رضوان و با بیان اینکه در روزهای تعطیل و ایام خاص، ترافیک سنگینی در ورودی آرامستان از سمت خیابان جی ایجاد می شود، بیان داشت: بر اساس بررسی‌های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که محور ورودی آرامستان اصلاح و توسعه پیدا کند تا ترافیک در محور ورودی به حداقل رسیده و عبور و مرور شهروندان برای زیارت اهل قبور همراه با آرامش باشد.

وی با بیان اینکه آمادگی در مواقع بحرانی و حوادث غیرمترقبه از مسائلی است که باید به آن توجه ویژه داشت، افزود: تمام سازمان‌ها از جمله سازمان آرامستان های شهرداری باید، پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه را انجام دهند. در سازمان آرامستان ها، ظرفیت های لازم برای بهره برداری در مواقع بحرانی و حوادث غیرمترقبه ایجاد شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا