شهر و جامعهعناوین اخبار

برپایی سومین مرحله دوره آموزشی “گردشگران نوجوان”

به گزارش با اعلام این خبر گفت: رسالت اصلی اداره گردشگری برگزاری برنامه هایی با محوریت توسعه فرهنگ گردشگری و بسترسازی برای قرار دادن هرچه بیشتر گزینه «سفر» در میان دایره انتخاب های مخاطبان است.

علیرضا مساح افزود: از آنجا که امر آموزش در رده های سنی کودک و نوجوان از بازدهی و مطلوبیت بالاتر  و بهتری برخوردار است، طرحی را در قالب دوره های مختلف آموزش با عنوان گردشگران نوجوان یا گردشگران کوچک طراحی کردیم.

او ادامه داد: هدف از اجرای این طرح آشناسازی نوجوانان با مبحث گردشگری و تمامی ابعاد و جنبه های مرتبط با آن است که با مشارکت سازمان مردم نهاد رویش جوانه های نقش جهان برگزار می شود.

او با اشاره به برگزاری دوره های قبلی این طرح، تاکید کرد: دو مرحله پیشین این دوره آموزشی با محوریت آشنایی با جاذبه های گردشگری اصفهان، انواع گردشگری فرهنگی، سلامت، مذهبی و طبیعت گردی، مشاغل موجود در هتل ها، تورها و دفاتر گردشگری و همچنین نحوه انتخاب مقصد برای سفر و مراحل رزرو و تهیه بلیط از تورها و دفاتر گردشگری برگزار و با استقبال بسیار خوبی از سوی نوجوانان مواجه شد.

او با بیان اینکه سومین دوره آموزشی گردشگران نوجوان با ظرفیت بیشتر و کیفیت بهتری برگزار می شود، اظهار کرد: در این دوره تلاش می کنیم تا نوجوانان مقطع پنجم تا دهم ابتدایی را با بازارهای قدیمی، بناهای تاریخی، مذهبی و اماکن گردشگری تفریحی آشنا کنیم.

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: ثبت نام دوره آموزشی گردشگران نوجوان از ۱۶ دی ماه آغاز شده و تا ۵ بهمن ماه نیز ادامه دارد که متقاضیان می توانند برای ثبت نام و اطلاع از جزئیات برگزاری این دوره، با شماره تلفن های ۳۲۲۲۳۳۶۳ – داخلی ۱۰۳ و ۰۹۳۷۰۰۵۵۳۵۶ تماس بگیرند.

***معرفی و بررسی رمان “سمفونی مردگان” در حوضخانه قلمستان

رمان “سمفونی مردگان” ۲۶ دی ماه در ویژه برنامه رمان محبوب من مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

کتابخانه تخصصی ادبیات وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در ویژه برنامه رمان محبوب من به معرفی و بررسی رمان “سمفونی مردگان” می پردازد.

“سمفونی مردگان” اثر عباس معروفی، کتابی بسیار ستوده شده و از ماندگارترین کتاب های ادبیات ایران که در سال ۲۰۰۱، برنده جایزه بنیاد انتشارات ادبی فلسفی سورکامپ شده است.

سمفونی مردگان کتابی است بسیار تراژدیک و غم‌انگیز اما بسیار زیبا و عالی که برای همیشه در ذهن خواننده باقی خواهد ماند.

این برنامه ویژه دوستداران کتاب و عموم علاقه مندان روز چهارشنبه ۲۶ دی ماه ساعت ۱۶ در حوضخانه قلمستان واقع در باغ غدیر برگزار می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا