تيتر يكشهر و جامعهعناوین اخبار

راه اندازی دفاتر مشاوره در پلیس کاری بسیار ارزشمند است /مردم قبل از رفتن به دادگاه از مشاوره کمک بگیرند

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، آیت الله “سید یوسف طباطبایی نزاد” در حاشیه بازدید از غرفه مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان در ستاد این فرماندهی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: انصافاً کار نیروی انتظامی در زمینه مشاوره دادن به مردم قابل ستایش است.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم انسان ها را به مشورت گرفتن امر می کند اظهار داشت: هر انسانی به مشاوره نیاز دارد چرا که انسان بر همه چیز احاطه و آگاهی ندارد و لازم است تا در هر حوزه ای از متخصصان آن حوزه کمک بگیرد.

امام جمعه اصفهان، راه اندازی دفاتر مشاوره و مددکاری در بدنه نیروی انتظامی را کاری بسیار ارزشمند دانست و اظهار داشت: اینکه این عزیزان با دلسوزی، خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می دهند کار بسیار شایسته و نوعی باقیات الصالحات برای آنها است و باید قدر این گونه افراد را بدانیم.

آیت الله طباطبایی نژاد، با بیان اینکه مشاوره باعث حل اختلافات و صلح و سازش بین افراد مراجعه کننده به کلانتری ها می شود افزود: قطعاً این اقدام نیروی انتظامی کمک بسیار زیادی به کاهش هزینه در دستگاه قضائی می کند و باید مسئولان ناجا نسبت به تقویت این واحدها اهتمام بیشتری داشته باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان به مردم توصیه کرد، از این فرصتی که برای آنها فراهم شده استفاده کنند و قبل از رفتن به دادگاه حتماً از مشاوران کمک بگیرند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا