تيتر يكشهر و جامعهعناوین اخبار

عملکرد ناجا در حوادث و بلایای طبیعی درخشان است/ خروجی امنیت به رونق تولید منجر می شود

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سردار” جواد استکی” در دیدار فرمانده انتظامی استان اصفهان ضمن تبریک سال نو، اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدار و روز جانباز گفت: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اولین پاسدار دین و ارزش های اسلام ناب محمدی(ص) است و سپاه پاسداران نیز به تاسی از آن حضرت از انقلاب، خون شهدا و راه امام راحل پاسداری می کند.

سردار استکی با تقدیر از زحمات نیروی انتظامی در تامین امنیت نوروز و همچنین مدیریت نظم و امنیت مناطق سیل زده اظهار داشت: عملکرد این نیرو در حوادث و بلایای طبیعی درخشان است.

وی افزود: نیروی انتظامی در این گونه اتفاقات بایستی از اموال و منازل مردم مراقبت کند تا مورد تعرض و دستبرد افراد سودجو و فرصت طلب قرار نگیرد و مردم آسیب دیده بیش از این دچار خسارت نشوند.

فرمانده قرارگاه سید الشهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: به حمد الله نیروی انتظامی در اولین ساعات وقوع حادثه در مناطق سیل زده حاضر شده و به خوبی نظم و امنیت این مناطق را مدیریت کرد که البته کم تر از این نیز از پلیس مقتدر کشور انتظار نمی رفت.

سردار استکی، سپس به نام گذاری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) به نام “رونق تولید”  اشاره کرد و اظهار داشت: خروجی امنیتی که نیروی انتظامی و دفاع از کشور که سپاه تولید می کند قطعاً به رونق تولید و اقتصاد منجر خواهد شد.

قرارگاه سید الشهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب قطعاً از نیروی انتظامی، سپاه و بسیج، انتظار تولید صنعتی، کشاورزی و اقتصادی ندارد خاطر نشان کرد: هرچقدر ما بتوانیم با تولید امنیت و دفاع از کشور به ارتقای کیفیت و کمیت تولید کالاها کمک کنیم به همان میزان در تحقق نظر حضرت آقا در نام گذاری امسال موفق خواهیم شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا