تيتر يكشهر و جامعهعناوین اخبار

با حضور استاندار اصفهان، پروژه های دانشگاه کاشان افتتاح شد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در مراسم افتتاحیه مجموعه پردیس شهدای دانشگاه کاشان با مشارکت خیرین و صندوق قرض الحسنه دانشجویی این دانشگاه اظهارداشت: دانشگاه محیطی مقدس است و از اینکه در این مکان و در جوار شهدای گمنام و خانواده های شهدای گرانقدر و اساتید بزرگوار و فرهیخته دانشگاه کاشان هستم خرسندم.
استاندار اصفهان کاشان را شهر علم، ایثار، دانش و معرفت خواند و افزود: تاریخ پرافتخار این شهرستان این ویژگی ها را نشان می دهد.
عباس رضایی با بیان اینکه دانشگاه کاشان در زمینه های علمی رتبه های مختلفی را به خود اختصاص داده است، افزود: به اساتید و مردم کاشان تبریک می گویم و این مهم، از افتخارات استان و مایه مباهات است.
استاندار اصفهان فعالیت خیرین در کارهای آموزشی را با ارزش خواند و افزود:‌ امیدوارم این نشاط علمی در دانشگاه های کاشان روز به روز با خرد جمعی و توان علمی افزایش یابد و قطعاً این مراکز علمی در آینده، باز هم درخشش خواهند داشت.
گفتنی است برای ساخت پردیس و یادمان شهدا شامل ۷۲۵ مترمربع ساختمان اداری و رواق، المان و محوطه سازی افزون بر هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار با مشارکت خیرین هزینه شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا