تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

برگزاری نمایشگاه گنجینه آثار فاخر در مجتمع فرهنگی سوره/برگزاری صد و سی و دومین حلقه طنز نصف جهان/بازگشایی سالن آمفی تئاتر و گالری سوره

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان ، محمد حسن جعفری مدیراجرای گالری نقش خانه و سالن سوره تعداد آثاری که در گنجینه ی این نمایشگاه از آثار هنرهای تجسمی و صنایع دستی ارائه می شود ۱۰۰ اثر است که از میان آثار اساتید محترم استاد اسدی، اسکندری، آقارفیع، ثابت راسخ، رضافتاحی، خوشنویس زاده، جوکار، جعفری، علی فیض الهی، حسین فیض الهی، مهرداد صدری، بذرافشان، آیتی، امیدی، جزی، جزی زاده، کیانی، خانم فیض الهی، یروشالمی، خانم دره شوری، ایوبی، نائینی، حدت، اسماعیلی، حسینی و… انتخاب شده است.

وی افزود:آیین گشایش این نمایشگاه در ساعت ۱۶ روز پنج شنبه ۵ اردیبهشت ماه در گالری نقش خانه واقع در خیابان آمادگاه، روبروی مهمانسرای عباسی، مجتمع فرهنگی هنری سوره با حضور هنرمندان، مسئولین و هنردوستان اصفهانی برگزار می شود.

جعفری خاطرنشان کرد: ساعات بازدید از این نمایشگاه ۱۰صبح الی ۲۰ شب است و این نمایشگاه جهت بازدید عموم تا روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

دفتر طنز حوزه هنری استان اصفهان، اولین حلقه طنز خود در سال ۱۳۹۸ را در خانه هنرمندان اصفهان برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، این نشست صد و سی و دومین حلقه طنز نصف جهان است که در ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۴ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

محمدپوررشیدی مدیر دفتر طنز حوزه هنری استان اصفهان در توضیح این نشست ها گفت: نشست ماهانه طنزپردازان اصفهان، چهارشنبه اول هر ماه در خانه هنرمندان اصفهان برگزار می شود و اعضا دفتر طنز به ارائه تازه ترین آثار خود در این برنامه می پردازند.

وی افزود: خواندن شعر طنز، نثر طنز و استندآپ کمدی، تنوع جذابی به این برنامه بخشیده است. علاوه بر اعضاء دفتر طنز، ورود به این برنامه برای عموم آزاد است.

***بازگشایی سالن آمفی تئاتر و گالری سوره

گروه هنری برهان با مدیریت اجرایی محمدحسن جعفری مراسم بازگشایی سالن سوره و گالری نقش خانه را با حضور مسئولین و هنرمندان و هنردوستان اصفهانی برگزارمی کند.

در برنامه بازگشایی سالن سوره و گالری نقش خانه از اساتید پیشکسوت در زمینه موسیقی، تئاتر و صنایع دستی (استاد احمد مراتب در حوزه موسیقی، استاد حسن اکلیلی در حوزه نمایش، استاد روبن یروشالمی در حوزه صنایع دستی) تقدیر به عمل می آید.

این مراسم که در ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۵اردیبهشت ماه در سالن سوره واقع در خیابان آمادگاه ، روبروی مهمانسرای عباسی برگزار می شود با افتتاح نمایشگاه گنجینه آثار فاخر صنایع دستی و هنرهای تجسمی همراه خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا