تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

امدادرسانی به ۳۸۱ حادثه دیده در هفته نخست اردیبهشت ماه در اصفهان

به گزارش  سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ، داریوش کریمی با بیان اینکه در نخستین هفته اردیبهشت ماه ، پوشش امدادی ۴۸ حادثه توسط امدادگران این جمعیت انجام شده است افزود : امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این استان اقدام به امدادرسانی به ۳۸۱ حادثه دیده کردند.

وی در ادامه به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان در بازه زمانی یکم لغایت هفتم اردیبهشت ماه اشاره و خاطر نشان کرد: در این بازه زمانی ۲۰ حادثه جاده ای ، ۸ حادثه شهری ، ۱۰ مورد خدمات حضوری ، ۴ حادثه صنعتی و کارگاهی ،۴ حادثه کوهستان ،۱ حادثه برف و کولاک و ۱ حادثه ساحلی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان اصفهان پوشش داده شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در طول این مدت ۲ مورد عملیات رها سازی توسط تیم های عملیاتی این جمعیت صورت گرفته است، تصریح کرد : ۱۷۳ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۶۰ تیم عملیاتی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیاتهای یادشده به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند .

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان به مردم توصیه کرد : در صورت بروز حادثه ،ضمن حفظ خونسردی با تلفن سه رقمی ۱۱۲ تماس بگیرند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا