شهر و جامعهعناوین اخبار

ارسال ۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر برای کمک به دانش آموزان پلدختر

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت السلام و المسلمین ولی الله روان افزود: در ادامه ارسال کمک های مردمی و واقفان نیک اندیش استان اصفهان برای کمک به مردم حادثه دیده در مناطق جنوب کشور که با مشکل سیل درگیر هستند یک محموله دیگر نیز برای کمک به دانش آموزان پلدختر به این شهر ارسال شد.

وی ادامه داد: این محوله از محل موقوفات منطبق موجود در استان و همچنین کمک های خیرین نیکوکار با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال تهیه شده است که هر بسته شامل؛ دفتر، مداد، خودکار و… است که این بسته ها برای کمک به ۱۰۰۰ دانش آموز جهت پشت سرگذاشتن سال تحصیلی پیش رو تهیه و ارسال شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه خاطر نشان شد: تا کنون محموله های زیادی از طرف اعضای هیئت امناء امامزادگان جلیل القدر سراسر استان، خیرین نیکوکار و همچنین از محل موقوفات منطبق برای کمک به مردم سیل زده در جنوب کشور ارسال شده است که این محموله ها شامل؛ مواد غذایی، چادر، پتو، پوشاک و… است که ارزش این محوله ها نیز بیش از ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد می شود.

حجت السلام و المسلمین ولی الله روان در ادامه یادآور شد: همچنین موکب امامزاده محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل نیز به نمایندگی از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با استقرار در جوار امامزاده جعفر بن مهزیار(ع) اهواز با طبخ روزانه ۳۵۰۰ پرس غذای گرم و توزیع آن بین افراد سیل زده به مردم این منطقه در حال کمک رسانی هستند.

وی در پایان افزود: همچنان ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر استان آماده دریافت کمک های مردمی و خیرین نیکوکار جهت کمک رسانی به مردم مناطق سیل زده هستند و تا زمانی که نیاز باشد اداره اوقاف و امور خیریه در کنار مردم هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا