شهر و جامعهعناوین اخبار

ماه رمضان فرصتی برای شاد کردن کودکان یتیم و نیازمند

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه ۲۴ هزار و ۶۲۹ فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: ماه مبارک رمضان تلنگر بزرگی برای فهم رنج‌ها و مشکلات نیازمندان و محرومان است و مردم نیکوکار استان بر اساس فرامین دینی و سنت‌های حسنه اجتماعی خود در این ماه توجه ویژه‌ای به ایتام و فرزندان نیازمند دارند.
وی افزود: تأمین کمک‌هزینه معیشت و بسته‌های مواد غذایی برای خانوارهای تحت حمایت و جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد اصفهان در ایام ماه مبارک رمضان است.
متین پور تعداد ایتام و فرزندان محسنین دارای حامی در سراسر استان اصفهان را ۱۷ هزار و ۳۳۹ نفر اعلام کرد و گفت: ۵۵ هزار و ۷۰۵ نیکوکار اصفهانی در طرح‌های اکرام ایتام و فرزندان محسنین در حال حمایت مادی و معنوی منظم از این نیازمندان هستند.
وی یادآور شد: هفت هزار و ۲۹۰ فرزند نیازمند کماکان بدون حامی هستند و امیدواریم باهمت والای مردم خیراندیش اصفهان در ماه مبارک رمضان و با اقتدا به مولای متقیان، همه این فرزندان، تحت حمایت حامیان نیکوکار قرار بگیرند.
متین پور در انتها با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های الکترونیکی برای پرداخت صدقه و نیکوکاری، گفت: مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند در هر زمان و مکانی با شماره‌گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷* یا تماس با تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷، ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۸۸۷۷ و یا مراجعه به تارنمای emdad.ir اقدام به کمک برای حمایت از همشهریان نیازمند خود کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا