شهر و جامعهعناوین اخبار

برگزاری برنامه “۹ شب، ۹:۰۰ شب” در باغ غدیر

به گزارش سرمایه گستران، فریناز تولاییان با اعلام این خبر اظهار کرد: ماه رمضان فرصت خوبی برای پایش سلامت است لذا  هدف از برگزاری این برنامه فرصت حضور، همکاری و تعامل بین تمام علاقه‌مندان به حوزه سلامتبوده که به این منظور در این برنامه غرفه‌های پایش سلامت با همکاری دستگاه ها و ادارات مرتبط برپا شده است.

رییس اداره توسعه سلامت سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: این غرفه ها با همکاری انجمن قلب، اورژانس، بیمارستان خورشید، معاونت بهداشت، بهزیستی، کمیته امداد و Ngoهای مرتبط راه اندازی شده است.

تولاییان با بیان اینکه در میان این غرفه ها، غرفه هایی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی هم وجود دارد، بیان کرد: در این غرفه ها بهزیستی و انجمن های مردم نهاد حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه این برنامه هر شب از ساعت ۱۹ تا ۲۳ برگزار می‌شود، افزود: اجرای استندآپ، موزیک، تئاتر شاد با محوریت سلامت و همچنین ایجاد محله بازی‌های فکری و بومی برای سرگرمی از جمله بخش های جانبی این برنامه است.

وی گفت: با توجه به اینکه امسال دومین سال برگزاری این برنامه است سعی کرده ایم از تجربیات گذشته استفاده و نقاط ضعف و قوت برنامه را تقویت کنیم.

گفتنی است؛ برنامه ۹ شب، ۹:۰۰ شب، از ۱۹ تا ۲۷ اردیبهشت از ساعت ۱۹ تا ۲۳ در باغ غدیر با محوریت پایش سلامت میزبان علاقه مندان خواهد بود. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا