حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

تخطی از سرعت مطمئنه یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت/تصادف بنز و سواری سایپا در محور “نطنز-بادرود”/دستگیری ۱۰ سارق در فریدن/تصادف بنز و وانت مزدا با یک کشته و ۲ مجروح در اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ “اصغر زارع” اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف یک سواری پراید با دیواره کنار جاده درمحور “زرین شهر-فولادشهر” ، بلافاصله ماموران گشت بررسی صحنه های تصادفات جاده ای پلیس راه “اصفهان-شهرکرد” به محل اعزام شد.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی راننده این خودرو در دم فوت و ۲ سرنشین آن نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت:علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده ای پلیس راه “اصفهان-شهرکرد” تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.

جانشین پلیس راه اصفهان در پایان به رانندگان توصیه کرد: از عجله و شتاب در رانندگی بپرهیزید و با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنید تا انشاءالله شاهد وقوع حوادث رانندگی نباشیم.

واژگونی سواری پژو با یک کشته و ۲ مجروح در محور”نجف آباد-یزدانشهر

گروه استان ها_اصفهان_رئیس پلیس راه استان از واژگون شدن یک دستگاه سواری پژو در محور “نجف آباد-یزدانشهر” و فوت یک نفر و مجروح شدن ۲ فرد دیگر خبر داد.

سرهنگ “حسین پورقیصری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگون شدن یک دستگاه سواری پژو در محور “نجف آباد-یزدانشهر” ، بلافاصله گشت پلیس راه “نجف آباد” به محل اعزام شد.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی راننده این خودرو در دم فوت و ۲ سرنشین آن نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت:علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده ای پلیس راه “نجف آباد ” عدم توجه به جلو توسط راننده پژو اعلام شده است.

رئیس پلیس راه اصفهان در پایان به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنید و هنگام رانندگی از عجله و شتاب بپرهیزید تا انشاءالله شاهد وقوع حوادث تلخ جاده ای نباشیم.

***تصادف بنز و سواری سایپا در محور “نطنز-بادرود

گروه استان ها_اصفهان_رئیس پلیس راه استان از برخورد یک دستگاه کامیون بنز با سواری سایپا در محور “نطنز-بادرود” و فوت راننده سایپا خبر داد.

سرهنگ “حسین پورقیصری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف یک دستگاه سواری سایپا با کامیون بنز در محور “نطنز-بادرود” ، بلافاصله گشت پلیس راه “نطنز-بادرود” به محل اعزام شد.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی راننده سواری سایپا به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی بیان داشت:علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده ای پلیس راه “نطنز-بادرود” عدم توجه به جلو توسط راننده سایپا اعلام شده است.

رئیس پلیس راه اصفهان در پایان به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنید و هنگام رانندگی از عجله و شتاب بپرهیزید تا انشاءالله شاهد وقوع حوادث تلخ جاده ای نباشیم.

***دستگیری ۱۰ سارق در فریدن

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان فریدن از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت، و دستگیری ۱۰ سارق سیم برق و منزل خبر داد.

سرهنگ “رضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته با برنامه ریزی عوامل پلیس آگاهی ،طرح عملیاتی ظفر و پاکسازی محلات جرم خیز در سطح حوزه استحفاظی این فرماندهی ، اجرا شد

وی افزود : در نتیجه اجرای این طرح ۱۰ سارق سیم برق ومنزل که تحت تعقیب نیز بودند دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت : این افراد به ۱۶ فقره انواع سرقت اعتراف کردند و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن در پایان از شهروندان خواست، هر گونه موضوع و موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

***تصادف بنز و وانت مزدا با یک کشته و ۲ مجروح در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_رئیس پلیس راه استان از برخورد یک کامیون بنز با وانت مزدا در محور “تیران-نجف آباد” و فوت راننده وانت و مجروح شدن ۲ فرد دیگر خبر داد.

سرهنگ “حسین پورقیصری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف  وانت مزدا با کامیون بنز در محور “تیران-نجف آباد”، روبه روی شهرک صنعتی “نهضت آباد” بلافاصله گشت پلیس راه “نجف آباد” به محل اعزام شد.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی راننده وانت مزدا به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و ۲ سرنشین این خودرو نیز مجروح شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده ای پلیس راه “نجف آباد” در دست بررسی است و اعلام خواهد شد.

رئیس پلیس راه اصفهان در پایان به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنید و هنگام رانندگی از عجله و شتاب بپرهیزید تا ان شاءالله شاهد وقوع حوادث تلخ جاده ای نباشیم.

***کشف بیش از ۱۲ هزار نخ سیگار قاچاق در گلپایگان

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از کشف تعداد ۱۲ هزار و ۹۳۰ نخ سیگار و۱۶۵ بسته تنباکوی خارجی قاچاق خبر داد.

سرهنگ “علی سبحانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت:در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ،ماموران پلیس آگاهی این شهرستان از چندین واحد صنفی بازرسی کردند.

وی افزود: دربازرسی از ۲ واحد صنفی تعداد ۱۲هزار و ۹۳۰ نخ سیگار و ۱۶۵بسته تنباکوی خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و واحدهای صنفی نیز پلمپ و پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد، ازشهروندان خواست ، در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را طی شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

***کشف ۴۰ فقره سرقت و دستگیری ۲۶ سارق در “کاشان

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان “کاشان” از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت :در نتیجه اجرای این طرح ۲۶ سارق دستگیر و به ۴۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ “علی پورکاوه” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در راستای افزایش احساس امنیت ، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی پارک ها و تفرج گاه ها ، دستگیری اراذل و اوباش ، دستگیری فروشندگان مواد مخدر و سارقان اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای طرح ۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر ،۳۸۰ کیلوگرم بادام خارجی قاچاق و ۱۱ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی کشف شد .

این مقام انتظامی بیان داشت: همچنین از دیگر دستاوردهای این طرح دستگیری ۲۶ سارق و کشف ۴۰ فقره سرقت است .

سرهنگ پورکاوه ادامه داد: وسایل نقلیه کشف شده پس از طی مراحل قانونی به مالکان استرداد و سارقان نیز برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان هدف پلیس از اجرای این طرح ها را ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان و افزایش احساس امنیت دانست و تاکید کرد: تعامل و مشارکت مردمی با پلیس زمینه ارتقای امنیت و احساس امنیت را فراهم می کند .

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا