شهر و جامعهعناوین اخبار

امدادرسانی هلال‌احمر استان اصفهان به بیش از یک هزار و ۳۰ حادثه‌دیده در ماه گذشته

به گزارش سرمایه گسران و به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ دکتر محسن مومنی با بیان اینکه در تیرماه سال ۹۸ ، پوشش امدادی ۳۷۲ حادثه توسط امدادگران این جمعیت انجام شده است ، افزود : امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این استان اقدام به امدادرسانی به یک هزار و ۳۴ حادثه دیده کردند.

وی در ادامه به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان در این مدت اشاره و خاطر نشان کرد : در این بازه زمانی ۱۶۴ حادثه جاده ای ، ۸۹ حادثه شهری ، ۷۶ مورد خدمات حضوری ، ۲۹ حادثه صنعتی و کارگاهی ، ۶ حادثه کوهستان ،۵ حادثه ساحلی ،۲ حادثه آتش سوزی مرتع و ۱ حادثه آبگرفتگی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان اصفهان پوشش داده شده است.

دکتر مومنی در ادامه با اشاره به اینکه در طول این مدت ۲۹ مورد عملیات رها سازی توسط تیم های امدادی این جمعیت صورت گرفته است، تصریح کرد : یک هزار و ۱۶۲ نیروی عملیاتی در قالب ۴۲۲ تیم با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات های یادشده به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان به مسافرین و عموم مردم توصیه کرد در سفرهای تابستانی ضمن توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توصیه های کارشناسان در این زمینه ، احتیاط های لازم در نقاط حادثه خیز را مدنظر قرار داده و نیز از رفتار های پر خطر در رانندگی پرهیز نمایند .

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا