تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

برگزاری بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی- اجتماعی از قربان تا غدیر

به گزارش سرمایه گستران ، قدرت الله نوروزی صبح امروز- شنبه ۱۹ مردادماه ۹۸- در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با اشاره به اعیاد قربان و غدیر، اظهارکرد: برنامه های ویژه این اعیاد با رویکرد معرفتی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی طراحی شده تا با حضور مردم در جشن ها و برنامه های مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان، شاهد شادی و نشاط هر چه بیشتر شهروندان باشیم.

وی افزود: برخی از این برنامه ها با موضوع برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان که همزمان با عید غدیر برگزار می شود، پیوند خورده است.
شهردار اصفهان با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا شهر شور و نشاط خود را در ادامه برنامه های تابستانه که هر شب در مناطق مختلف شهر اجرا می شود، داشته باشد، تصریح کرد: در نشست خبری امروز سازمان فرهنگی اجتماعی مشروح این برنامه ها اعلام و تشریح خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری اجلاس دو روزه هم اندیشی معاونان حمل ونقل و رؤسای پلیس کلانشهرهای کشور در اصفهان، تاکید کرد: در هفته گذشته اجلاس دو روزه هم اندیشی معاونان حمل ونقل و رؤسای پلیس کلانشهرهای کشور به میزبانی شهرداری اصفهان برگزار شد که در این اجلاس به نمایندگی از شهرداران سراسر کشور دغدغه‌های شهرداران و مسایل شهر در حوزه حمل و نقل بیان شد و اطمینان داریم جمع‌بندی این نشست می‌تواند موجب البته برخی از مشکلات در شهرها شود.
نوروزی با بیان اینکه شنبه هفته گذشته در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»  به حشرات حاشیه زاینده رود اشاره و پیرو آن از معاونت خدمات شهری خواسته شد تا رسیدگی لازم برای رفع مشکل انجام شود، خاطرنشان کرد: تمام نقاط مرزی رودخانه و پشتی ساحلی، نیزارهای موجود در حاشیه رودخانه روز ۱۶ مردادماه سال جاری از ساعت دو تا پنج بامداد سم پاشی شد.
وی ادامه داد: در حال حاضر پاکسازی، حذف نیزارهای اضافی و سایر مواردی که می تواند ایجاد مشکلات کند، حدفاصل سی و سه پل تا پل فردوسی در حال انجام است که امیدواریم بتوانیم محیط پارک ها و حاشیه زاینده رود را از وجود حشرات پاکسازی کرده و این اقدامات تداوم پیدا کند و اثربخش باشد تا مردم تفریح سالمی در فضاهای شهری داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا