شهر و جامعهعناوین اخبار

میدان نقش جهان میزبان بیش از ۴۰۰ عنوان بازی

به گزارش سرمایه گستران، رئیس اداره تفریح سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان افزود: روال این برنامه بر این اساس است که از ساعت ۱۴ چیدمان این بازی ها در دورتادور میدان نقش جهان آغاز شده و تا ساعت ۱۷ ادامه پیدا می کند و خانواده ها از ساعت ۱۸ می توانند از این بازی ها استفاده کنند.
وی تصریح کرد: کودکان دو ساله تا شهروندان ارشد و حتی ۹۰ ساله می توانند از این فرصت برای بازی استفاده کنند. ضمن اینکه اکثر بازی ها خانوادگی است یعنی پدر و مادر و فرزند می توانند با یکدیگر بازی کنند ولی تعدادی از بازی ها هم به گروه های سنی خاص ۲ تا ۶ سال تعلق دارد.
گل‌شیرازی گفت: برای شرکت در این برنامه هیچ پیش شرط ثبت نامی وجود ندارد و هر خانواده ای که در یکم شهریورماه از ساعت ۱۸ در میدان نقش جهان حضور یابد می تواند در بازی های مختلف شرکت کرده و استفاده نماید.
وی با بیان اینکه محوریت برنامه های اوقات فراغت برعهدۀ معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری اصفهان است، ادامه داد: علاوه بر غرفه هایی که حول محور بازی و تفریح است دو غرفه هم به موضوعات فرهنگی از سوی فرهنگسرای رسانه، خانه کودک و بانوسرای آفتاب اختصاص داده شده است.
وی خاطرنشان کرد: حدود ۸۰ درصد برنامه حول محور بازی های اداره تفریح و بخش ورزش همگانی شامل تنیس روی میز و فوتبال دستی و همچنین اجرای بازی چوگان بوده که از هرکدام شش میز تنیس و شش فوتبال دستی وجود دارد که در میدان قرار داده شده و ضمن آن  اَبَر والیبال هم برگزار می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا