تيتر يكشهر و جامعهعناوین اخبار

پیام تبریک فرماندهی انتظامی استان اصفهان به مناسبت هفته دولت

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، فرماندهی انتظامی استان اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره دو یار صدیق انقلاب و اسوه های خدمتگزاری؛ شهیدان “محمد علی رجایی” و “حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد باهنر” که هشتم شهریورماه سال ۶۰ مظلومانه به دست منافقان کوردل شربت شهادت نوشیدند، و تبریک هفته دولت پیامی به همین منظور صادر کرد.

در متن این پیام آمده است؛

هفته اول شهریور یادآور شهادت اسوه و نمونه های بارز خدمتگذاری خالصانه و صادقانه به مردم یعنی شهیدان “رجایی” و “باهنر” و دیگر یاران صدیقشان است که با نام هفته دولت در تقویم ملی و رسمی جمهوری اسلامی نامگذاری شده است، شهیدانی که بی ادعا و بدون هیچ  چشم داشتی هر آنچه در توان داشتند برای نظام نوپای اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند.

شهیدانی که دانش آموخته مکتب اصیل و پاک اسلامی و تحت آموزه‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) آمده بودند تا به مردم خدمت کنند. منصب و مقام برایشان بی ارزش ترین چیز بود و همین امر خشم دشمنان را برانگیخت چون نمی توانستند ببینند نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط انسان های پاک و مخلص به راه خود ادامه می دهد به همین خاطر تصمیم گرفتند تا پایه های این نظام را با از میان برداشتن خادمان این سرزمین متزلزل کنند اما غافل از اینکه مردم صاحبان اصلی این نظام هستند و هر پرچمی که بر زمین بیافتند فرد دیگری از دل این مردم بلند شده و این پرچم را به دست می گیرد و اجازه نخواهد داد کوچکترین خللی به آن وارد بیاید.

اقدام کور منافقان اما باعث نشد تا مردم شهیدپرور و انقلابی ایران اسلامی، خادمان واقعی خود را فراموش کنند، خادمانی که اتحاد، همدلی و شوق خدمت صادقانه و مخلصانه را به منصه ظهور رسانیدند و تا ابد در دل ایرانیان عاشق به دین و میهن جاودانه شدند.

امروز روشی که شهیدان “رجایی” و “باهنر” در حل مشکلات مردم پیش گرفتند الگو و نصب العین همه مسئولان  نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته  تا با تأسی به آن ها، موجبات پیشرفت، عزت و سربلندی میهن عزیز و اسلامیمان را فراهم آورند و دشمنان قسم خورده این نظام  که همیشه محکوم به شکست بوده‌اند را ناامید و مأیوس کنند.

بی تردید تحقق این امر نیازمند احساس تکلیف، مسئولیت پذیری و اقدام آگاهانه و مدبرانه در راستای اهداف و ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از سوی مردم و مسئولان است.

در پایان ضمن تبریک هفته دولت به همه دولت مردان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از همدلی و همراهی همه سازمان ها و نهادهای دولتی با این فرماندهی در اجرای بهتر ماموریت های مربوط به حوزه نظم و امنیت تقدیر و تشکر کرده و اعلام می کنیم  که با تمام توان آماده ایم تا  از طریق مبارزه جدی و قاطعانه با رانت خواران، قاچاقچیان کالا ، مفسدان اقتصادی و نا امن کنندگان جامعه  به دستگاه های دولتی در راستای تحقق شعار “رونق تولید” و بهبود وضعیت زندگی مردم کمک کنیم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا