شهر و جامعهعناوین اخبار

۴۸ درصد حامیان ایتام اصفهانی کارمند هستند

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، کریم زارع، قائم‌مقام کمیته امداد استان اصفهان با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و به ویژه چهارم شهریورماه، روز کارمند، خاطرنشان کرد: ۳۱ هزار و ۲۰۰ کارمند شاغل در بخش دولتی و خصوصی در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد، مشارکت دارند.

وی سهم کارمندان از جامعه نیکوکاران حامی ایتام و فرزندان محسنین اصفهانی را ۴۸ درصد اعلام کرد و گفت: ۱۰ هزار و ۱۰۰ فرزند یتیم و محسنین از کمک‌های این نیکوکاران بلندنظر بهره‌مند هستند.

زارع اهتمام قشر کارمند به عمل به تعهدات اخلاقی و اجتماعی را تحسین‌برانگیز ارزیابی کرد و گفت: کارمندان اصفهانی ازنظر سطح درآمدی به اقشار پردرآمد تعلق ندارند ولی باوجوداین، فرزندان یتیم و نیازمند همشهری خود را فراموش نمی‌کنند.

قائم‌مقام کمیته امداد اصفهان از مردم نیکوکار اصفهان خواست که در صورت امکان در این طرح مشارکت کنند و توضیح داد: دفاتر این نهاد در سراسر استان و همه ایام سال، پایگاه‌های ثبت‌نام حامیان در مراسمات مذهبی و ملی و تارنمای اینترنتی mohsenin.ir برای این امر خیر در دسترس همشهریان عزیز اصفهانی قرار دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا