شهر و جامعهعناوین اخبارمسکن و عمران

آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی و رونق تولید مسکن در استان اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی استان اصفهان، همزمان با ۵ استان کشور امروز دستور آغاز عملیات اجرایی جهت ساخت ۱۹ هزار و ۹۲ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی در استان اصفهان توسط دکتر حسن روحانی صادر شد.

در این برنامه که به صورت ویدئو کنفرانس به صورت زنده و در محل پروژه ۵۰ هکتاری شهرستان تیران و کرون و با حضور عباس رضایی استاندار اصفهان، حمیدرضا امیرخانی مدیرکل راه وشهرسازی استان و جمعی از مدیران و مردم این شهرستان انجام شد در ابتدا مدیرکل راه وشهرسازی با اعلام خیرمقدم و تبریک فرا رسیدن هفته دولت در ادامه گزارشی از طرح اقدام ملی ساخت مسکن در استان ارائه نمود و گفت: مقوله مسکن در اقتصاد جامعه بسیار حائز اهمیت است و بیش از ۱۰۰ شغل به صورت مستقیم و غیر مستقیم به آن وابسته است.

وی بیان داشت: آنچه که در استان اصفهان پیش بینی شده احداث ۴۷ هزار و ۵۰۰ واحد است که ۵۰۰۰ واحد در سطح استان ، ۲۱۰۰۰ واحد در شهر بهارستان، ۱۸۰۰۰ واحد در فولاد شهر و ۲۵۰۰ واحد در مجلسی احداث خواهد شد.

امیرخانی خاطر نشان ساخت: امروز به دستور ریاست محترم جمهوری ۱۹ هزار و ۹۲ واحد در استان در فاز اول کلید خواهد خورد و مابقی هم در فاز دوم که سه ماهه سوم ابلاغ می شود آغاز خواهد شد.

عباس رضایی استاندار اصفهان با حضور در این برنامه از همدلی ، هماهنگی و یکپارچگی دستگاهها و نهادهای دولتی قدردانی نمود و گفت: این همدلی و یکپارچگی به کوری چشم دشمنان نظام بین دولت و ملت همواره وجود دارد و این هماهنگی ها در جهت اجرای فرمان مقام معظم رهبری مو به مو توسط دولت و دولتمردان اجرایی می شود .

استاندار اصفهان با توجه به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: کسی این مشکلات را منکر نمی شود اما دولت با تمامی توان خود و با برنامه ها و سیاست های تدوین شده در صدد رفع این مشکلات است و بحمداله این مسائل در حال مرتفع شدن است.

رضایی افزود: امروز شروع عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در ۵ استان به دستور ریاست جمهوری آغاز شد که عملیات اجرایی ۱۰۰۰ واحد در شاهین شهر و ۲۰۰ واحد در ۵۰ هکتاری شهرستان تیران و کرون انجام خواهد شد و انتظار است تا این تعداد واحدها که در سطح استان به بیش از ۱۹۰۰۰ واحد هست تا پایان دولت دوازدهم به مردم تحویل شود.

دکتر حسن روحانی رییس جمهوری ایران اسلامی در این برنامه که به صورت ویدئو کنفرانس با اصفهان انجام شد گفت: اصفهان برای ما جام جهان نمای ایران در ذوق، تمدن و هنر است و امروز زیبایی های هنر ایرانی در اصفهان متجلی است.

از اینکه زاینده رود طبق وعده های ایام انتخاباتی و با تفضل خداوند و با بارش های الهی جاری است بسیار خوشحالم و امیدوارم تا در سالهای آتی هم همین رحمت را خداوند از ما دریغ نکند و مردم اصفهان شاهد زیبایی های جریان آب در زاینده رود باشند.

رییس جمهور با ابراز خوشنودی از انجام طرح اقدام ملی در شهر و زادگاه آیت اله مظاهری بیان داشت: بسیار خوشحالم که بخشی از این طرح متعلق به شهری است که ایشان دوران کودکی خود را در آن گذرانده اند و از عالمان و متقیان بنام دوران ما هستند.

دکتر روحانی دستور خود را اینگونه صادر کرد: بنام خداوند بزرگ و با توسل به روح بلند پیامبر اعظم عملیات اجرایی ۱۹۰۹۲ واحد طرح اقدام ملی تولید مسکن را در استان اصفهان آغاز فرمایید . علی برکت الله

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا