شهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

اجرای طرح نظرسنجی از کارکنان شرکت گاز استان اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی، سید حسن موسوی، با اشاره به اینکه یکی از اهداف شرکت گاز استان اصفهان، افزایش انگیزه، شادابی و جلب رضایتمندی کارکنان است، اظهار کرد: کارکنان به عنوان سرمایه اصلی سازمان نقش اصلی در توسعه خدمات، رضایتمندی مشترکین و تعالی سازمانی دارند و این شرکت در کنار توسعه کمی خدمات، برای کارکنان نیز اقدامات ارزشمندی برنامه ریزی و اجرایی می کند.

وی، هدف از انجام طرح نظرسنجی را بررسی نیازها و اولویت های کاری و انگیزشی کارکنان، اطلاع یافتن از نقاط قوت و قابل بهبود سازمان، هرچه بهتر شدن تصمیم گیری مدیران و رهبران و…، با استفاده از یک مکانیزم علمی و منطقی دانست.

موسوی، ادامه داد: در این نظرسنجی که بصورت الکترونیکی، در یک زمانبندی مشخص و طی یک ماه با نظارت مستقیم واحد روابط عمومی انجام گرفت،۲۸۷ نفر از کارکنان رسمی و ۵۹۴ نفر از کارکنان غیر رسمی در آن شرکت کردند.

رییس روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به مزیت های نظرسنجی الکترونیکی اعم از؛ سرعت، دقت، حذف کاغذ و خطاهای احتمالی و… گفت: نظرسنجی از کارکنان، ابزاری برای بررسی میزان تعهد آنان است، از طریق ارزیابی نظرات، رفتارها و دیدگاه های کارکنان، میزان اعتماد بین کارکنان و مدیران را می توان تحلیل کرد و متوجه شد افراد چه میزان به کاری که در شرکت انجام می دهند افتخار می کنند و از این روش می توان میزان پیوند عاطفی بین همکاران را نیز سنجید.

سیدحسن موسوی، تصریح کرد: طرح نظر سنجی از کارکنان در شرکت گاز استان اصفهان از سال ۸۷انجام گرفته و یکی از ابزارهای مهم تصمیم گیری مدیران در این شرکت است

وی، با اشاره به اینکه فرآیند نظر سنجی از کارکنان کاملاً به روش الکترونیکی انجام شد افزود: مزیت نظر سنجی الکترونیکی نسبت به دوره های مشابه، اخذ نظرات و دیدگاه کارکنان بصورت مکانیزه و با استفاده از نرم افزار و همچنین تحلیل نظرات و گزارشگیری بصورت آنلاین است.

گفتنی است، نظر سنجی از مشترکین خانگی، تجاری و صنعتی در قالب نظرسنجی از مشترکین و همچنین نظرسنجی از پیمانکاران نیز در حال انجام است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا