شهر و جامعهعناوین اخبار

برپایی نذرواره حسینی به همت کمیته امداد شاهین‌شهر / ۷۲ دیگ نذری به نیت ۷۲ شهید کربلا

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، مهدی کریمی، رئیس اداره شاهین‌شهر کمیته امداد اصفهان با اشاره به اجرای طرح احسان حسینی توسط کمیته امداد در سراسر استان، گفت: نذرواره حسینی بخشی از طرح احسان حسینی است که به کمک یکی از خیرین و عاشقان گران‌قدر امام حسین با طبخ ۷۲ دیگ نذری به نیت ۷۲ شهید کربلا، هفتم محرم امسال در محل این اداره برپا می‌شود.

وی تعداد غذای پخت شده در این نذرواره را ۱۴ هزار پرس عنوان کرد و افزود: این نذری‌ها در میان مددجویان کمیته امداد و عزاداران حسینی توزیع می‌شود.

کریمی همچنین با اشاره به اجرای طرح احسان حسینی به همت کمیته امداد در سراسر استان اصفهان، گفت: نیکوکاران گرانقدر می‌توانند برای هماهنگی ارائه و توزیع نذورات خود در تمام ساعات شبانه روز و در سراسر استان با شماره تلفن همراه ۰۹۱۳۰۷۸۸۰۰۱ تماس حاصل نمایند.

وی امکان مشارکت در  طرح احسان حسینی را برای همه عاشقان اباعبدالله و خیران گران‌قدر میسر دانست و گفت: این عزیزان می‌توانند برای همراهی در این خیر کثیر به دفاتر امداد مراجعه و یا در صورت تمایل از کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷*، تلفن ۰۹۶۸۸۷ و پایگاه اینترنتی Emdad.ir به‌صورت غیرحضوری استفاده کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا