تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

آیین نواختن زنگ بازگشایی مدارس و زنگ مقاومت

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در اولین روز از مهرماه ۱۳۹۸ آیین استانی نواختن زنگ بازگشایی مدارس و زنگ مقاومت با حضور استاندار اصفهان، مدیرکل آموزش و پرورش استان ، مسئولین و مدیران شهر اصفهان و با همراهی مادر شهید خرازی، خانواده شهید شالباف و خانواده شهید طه اقدامی ( شهید خردسال حمله تروریستی اهواز ) در دبیرستان دخترانه شهید اصغر شالباف آموزش و پرورش ناحیه چهار برگزار شد .

مدیرکل آموزش وپرورش استان در این برنامه ضمن خیر مقدم به مدعوین و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی از مدیریت آموزشگاه و خانواده و دانش آموزان به منظور برگزاری این آیین شکوهمند تقدیر و تشکر نمود و به مسئولین و مدیران استان خیر مقدم گفت .

اعتدادی در ادامه اظهار داشت : مدارس ما در سراسر استان امروز میزبان بیش از ۸۴۰ هزار دانش آموز هستند و روز گذشته نیز ۸۵ هزار نفر از کلاس اولی ها سر کلاس درس حاضر شدند.

وی با اشاره به این موضوع که استان اصفهان به ظاهر برخوردار است و مشکلات زیادی در حوزه نیروی انسانی و فضاهای فیزیکی وجود دارد گفت : همکاران ما با همدلی سایر دستگاه ها و نهادها تمام تلاش و کوشش خود را در طول چند ماه گذشته انجام داده اند که ما امروز در روز بازگشایی مدارس کمی و کاستی مشاهده نکنیم.

وی در ادامه ابراز امیداوری نمود : جریانی در زمینه فضاهای فیزیکی آغاز شده که ان شاء الله تا پایان مهرماه تعداد ۹۳ پروژه آموزشی در قالب فضای آموزشی ، کتابخانه ، نمازخانه ، سالن و … با کمک اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس به بهره برداری خواهد رسید .

اعتدادی در ادامه سخنانش برخی از رویکردهای آموزش و پرورش در استان را برشمرد و اظهار داشت: توسعه و ترویج فرهنگ قرآن و نماز ، عفاف و حجاب ، توسعه مهارت های ارتباطی ؛ و ایجاد روحیه امید و نشاط آفرینی مطابق با تأکیدات مقام معظم رهبری مدظله العالی از اولویت های آموزش و پرورش استان است.

در پایان این برنامه باحضور استاندار و مدیران و مسئولین استان از مادر شهید خرازی، خانواده شهید شالباف و خانواده شهید طه اقدامی ( شهید خردسال حمله تروریستی اهواز ) تقدیر و تشکر به عمل آمد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا