شهر و جامعهعناوین اخبار

کمک بلاعوض ۳,۸ میلیارد تومانی به مسکن مددجویان اصفهانی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، کریم زارع، قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه مسکن یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه تحت حمایت این نهاد است، گفت: در بسیاری از موارد کمک به خانه‌دار شدن مددجویان زمینه توانمندی اقتصادی و خروج آن‌ها از چرخه حمایتی را فراهم می‌کند.
وی خدمات ارائه‌شده توسط کمیته امداد درزمینهٔ مسکن مددجویان را کمک به احداث، خرید و تعمیر اعلام کرد و گفت: در پنج‌ماهه سپری‌شده از سال جاری بیش از سه میلیارد و ۸۱۲ میلیون تومان درزمینهٔ کمک بلاعوض به احداث، خرید و تعمیر مسکن ۹۸۷ مددجوی شهری و روستایی هزینه شد.

زارع بابیان اینکه از این مبلغ بیش از ۱ میلیارد و ۵۲۴ میلیون تومان برای تعمیر و بازسازی ۷۷۸ منزل مددجویی هزینه شده است، گفت: بیش از ۲ میلیارد و ۲۸۸ میلیون تومان نیز برای کمک به احداث و خرید مسکن ۲۳۱ خانوار شهری و روستایی تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان هزینه شد.
قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان خاطرنشان ساخت: از کل مبلغ کمک‌های بلاعوض، ۲ میلیارد و ۵۱۷ میلیون از محل اعتبارات دولتی و یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان نیز از محل صدقه و کمک‌های خیران تأمین‌شده است.

وی بابیان اینکه علاوه بر کمک‌های بلاعوض، وام قرض‌الحسنه نیز برای احداث، خرید و تعمیر مسکن به مددجویان واجد شرایط پرداخت‌شده است، گفت: میزان این تسهیلات رقمی بیش از سه میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان است.
زارع خانه‌دار شدن نیازمندان و ایتام را به مشارکت مؤثر مردم وابسته دانست و گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند برای کمک ویژه به مسکن نیازمندان همشهری خود علاوه بر مراجعه به دفاتر کمیته امداد از شماره نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷، کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* و تارنمای emdad.ir نیز استفاده کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا