شهر و جامعهعناوین اخبار

پویش مشق مهر راه‌اندازی شد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، علی‌اصغر شاهزیدی با اعلام این خبر گفت: پویش مشق مهر در سازمان بهزیستی کشور با هدف تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان بی‌بضاعت و تحت پوشش بهزیستی تا ۱۰ مهر ماه در سطح کشور انجام می شود .
معاون مشارکت های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان اصفهان، تعداد دانش آموزان تحت حمایت بهزیستی استان را؛ نه هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: در همین راستا تاکنون دو هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز واجد شرایط، بسته نوشته افزار و لوازم‌التحریر دریافت کرده‌اند.
وی ابراز امیدواری کرد: امیدوار هستیم مردم استان اصفهان با پیوستن با این پویش و حمایت از کودکان بی‌بضاعت، زمینه برابربا دیگر دانش‌آموزان برای تحصیل آنان را فراهم آورند.
معاون مشارکت های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان اصفهان یادآور شد: شهروندان می‌توانند جهت مشارکت در این پویش ملی از طریق شماره حساب ۲۱۷۳۴۵۰۲۴۱۰۰۱ به نام مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان اصفهان و یا با گرفتن کد دستوری #۱۴۰۰۰۱۸*۴*۷۳۳* از طریق تلفن همراه و تماس با شماره‌های ۳۶۴۱۲۵۸۸ و ۳۶۴۱۴۳۶۰ ما را در این امر خیر یاری نمایند.
شاهزیدی خاطرنشان کرد: بر اساس ابلاغ معاونت مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور به استان‌ها؛ استان اصفهان ۸۰۰ پوستر در ادارات کلیه شهرستان‌های استان، مراکز غیردولتی و مهدها توزیع کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا