شهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

برگزاری بیش از ۱۰۰نشست تعالی در شش ماهه نخست امسال

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید مصطفی علوی مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه شرکت گاز استان اصفهان از سال ۸۷ اقدام به پیاده سازی و استقرار مدلEFQM نمود و در ابتدا با تشکیل پنج کمیته تعالی به ازای هریک از معیارهای توانمند ساز و انتخاب اعضاء و کارشناسان آن با توجه به نیازمندی های هر معیار آموزش های عمومی و تخصصی مدل و منطق رادار ارائه شد و اعضای این کمیته ها نسبت به طراحی، تدوین و اجرای رویکردهای مورد نیاز اقدام و شاخص ها و نتایج مورد نیاز را تعیین کردند.
علوی، با اشاره به انجام برنامه خودارزیابی توسط کمیته‌ها، تدوین گزارش خودارزیابی، استخراج پروژه ها و اقدامات بهبود ناشی از خودارزیابی، به‌روز رسانی نقشه استراتژیک، تهیه پیش نویس اظهارنامه، پیگیری اقدامات و پروژه های بهبود و تشویق اعضای کمیته ها، کارشناسان و سایر کارکنان خاطر نشان ساخت: با این خود ارزیابی به تصویر روشن و واقعی تری از وضعیت موجود عملکرد شرکت گاز اصفهان دست یافته ایم.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، تصریح داشت: با برگزاری فرآیندهای ارزیابی و تلاش برای رصد سازمان با نگاه بیرونی، تمام تلاش خود را در ایجاد چابکی و پاسخگویی به موقع و سریع در راستای افزایش رضایتمندی مشترکین محترم و ذینفعان، اجرای ماموریت و اهداف بلند مدت خود و همچنین تقویت جنبه های مختلف عملیاتی سازمان به کار می بریم.
علوی، با بیان اینکه مسیر تعالی پایانی ندارد و حرکت در این مسیر نیازمند نقشه راه است؛ تصریح داشت: انتظار می‌رود که شرکت گاز استان اصفهان در آینده نزدیک به نتایج گسترده ای در ارتباط با ذی‌نفعان خود دست یافته و با پروژه‌ها و برنامه‌هایی که برای افق ۱۴۰۴ تدوین شده؛ در سایه تلاش همکاران؛ گامی بلند در این مسیر بردارد.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، یادآور شد: حرکت در مسیر تعالی سازمانی نیاز به مشارکت همه کارکنان دارد و با کار گروهی می توان زمینه مناسبی برای تحولات وسیع در سازمان ها ایجاد کرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، بیان داشت: ادامه حرکت شرکت در مسیر بی پایان تعالی، تغییرات ، ترکیب و تعداد کمیته های تعالی به موازات افزایش بلوغ تعالی شرکت می باشد که در حال حاضر به ۱۱ کمیته اعم از؛ خدمات و ارتباط.با مشتری، تامین کنندگان، مالی، دارائی ها و زیر ساخت ها، تکنولوژی، اطلاعات، منابع انسانی، مسئولیت های اجتماعی، ریسک، دانش، خلاقیت و نوآوری، افزایش یافته است.
مهندس علوی افزود: هم اکنون بیش از ۱۰۰ نفر از همکاران در این کمیته ها عضویت دارند و با توجه به تقویم زمانی جایزه سرآمدی و لزوم ارسال اظهار نامه تا نیمه مهر ماه ۹۸، هر کمیته به طور متوسط در هفته یکبار تشکیل جلسه می دهد و جمع بندی عملکرد و نتایج آن به طور مستمر و در شنبه هر هفته اعلام می گردد.
گفتنی است، ارزیابی تعالی سازمانی شرکت گاز استان اصفهان در بهمن ماه ۹۸ برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا