شهر و جامعهعناوین اخبار

توزیع ۵۶۵ هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در مدارس سراسر استان اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها دهم مهرماه در مدارس سراسر استان اصفهان برگزار می‌شود، گفت: ۵۶۵ هزار پاکت مهر عاطفه‌ها به‌منظور آشنایی با فرهنگ انفاق و مشارکت در میان دانش آموزان اصفهانی ۳۱۷۸ مدرسه توزیع و دهم مهرماه جمع‌آوری می‌شود.
متین پور بابیان اینکه این مرحله از جشن عاطفه‌ها با همکاری مدیران و مسئولان مدارس برگزار می‌شود، گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده در هر مدرسه در میان دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می‌شود و در مدارس برخوردار نیز این کمک‌ها در اختیار دانش آموزان نیازمند همان منطقه قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به کمک‌های ارائه‌شده به ۲۱ هزار دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت این نهاد در آستانه مهرماه امسال گفت: ۷۵ هزار دفتر باکیفیت مناسب از محل اعتبارات دولتی و بیش از ۱۳ هزار و ۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر نیز از محل کمک‌های مردم در جشن عاطفه‌ها تاکنون در اختیار این دانش آموزان و دانشجویان قرارگرفته است.
وی با اشاره به فراهم بودن امکان مشارکت در این طرح با استفاده از روش‌های الکترونیکی، گفت: همشهریان گران‌قدر می‌توانند با شماره‌گیری کد #۰۳۱*۱*۸۸۷۷*، تماس با تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ و یا مراجعه به تارنمای اینترنتی emdad.ir در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا